۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۵۶۳
به میزبانی شهرستان خوی؛

سومین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی برگزار شد.
حجت الاسلام مصائبي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سومین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل، عماری فرماندار شهرستان خوی و روسای ستادی و ادارات شهرستانها به میربانی شهرستان خوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این جلسه بر تسریع عملیات ثبت اطلاعات در سامانه تاکید کرد و گفت: تا کنون فقط سه شهرستان بوکان، مهاباد و سلماس نسبت به تکمیل اطلاعات موقوفات شهرستان در سامانه اقدام کرده اند.

 

وی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام احمد اصغرنژاد به عنوان سرپرست امور فرهنگی از روسای ستادی و ادارات شهرستانها با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

 

 در ادامه این جلسه مقصود محمودی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با ارائه گزارشی عملکرد اداره اوقاف خوی را تشریح و از میزبانی شورای اداری استان ابراز خرسندی کرد.

 

وی همچنین از اختصاص 150 میلیون ریال جهت مرمت امامزاده سید تاج الدین خوی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه خواستار تامین بودجه ساخت مسجد سید حمزه خوی شد.

 

ارائه عملکرد، بیان مشکلات و پیشنهادات توسط روسای ادارات شهرستانها از دیگر بخشهای این جلسه بود.

 

کمبود نیروی انسانی، درخواست قرآن برای مراسمات ویژه ماه مبارک رمضان، گزارش ثبت موقوفات در سامانه، درخواست سیستم کامپیوتر و چاپگر محور مشترک سخنان روسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها بود. /936/پ203/ب

ارسال نظرات