۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۸۸۲

همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های امام خمینی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) با تاکید بر نهضت جهانی بیداری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مدیر مسؤول روزنامه کیهان در قم برگزار شد.
همايش جنگ و دفاع در انديشه‌هاي امام خميني در قم همايش جنگ و دفاع در انديشه‌هاي امام خميني در قم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش جنگ و دفاع در اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) با تاکید بر نهضت جهانی بیداری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی، حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، فضلا و اساتید حوزه و دانشگاه پیش‌از ظهر امروز در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری در این همایش با بیان این که انقلاب اسلامی احیاگر معنویت و اسلام در جهان بوده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که توانست مفهوم قدرت و معادله قدرت را در جهان تغییر دهد.
وی با بیان این که بعد از رنسانس هیچ انقلابی در جهان رخ نداده و تنها انقلابی که در جهان پدیدار شد،انقلاب اسلامی ایران بوده است، بیان داشت: وقتی پنج قدرت نظامی جهان به همراه تنها قدرت اقتصادی در یک طرف و جمهوری اسلامی نیز در طرف دیگر میز مذاکره می‌نشینند نشان می‌دهد که ایران یک قدرت بی‌بدیل در جهان است و معادله قدرت امروز در جهان به هم ریخته است.
حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان نیز در این مراسم، با بیان این که درگیری ما با نظام سلطه درگیری ماهوی است، تصریح کرد: تا زمانی که ما بر اسلام ناب در حاکمیت اصرار بورزیم و دشمن بر خوی استکباری خود استواری ورزد این درگیری ادامه خواهد یافت و امروز میدان‌های نبرد تغییر کرده است.
وی با بیان این که امروز تمام سیاستمداران غربی و آمریکایی بر قدرت ایران و تاثیرگذاری آن در جهان اعتراف می‌کنند، خاطرنشان کرد: سیاستمداران غربی بارها گفته‌اند که مشکل ما با ایران این است که جمهوری اسلامی نه تنها بدون یاری گرفتن از آمریکا بلکه در مقابله با آمریکا توانسته است به قدرت اول در منطقه از نظر علمی و نظامی تبدیل شود.
همچنین در این مراسم از پنج مقاله دکتر فروتنی، دکتر عباسی، دکتر غلامپور، سردار سوداگر و دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد./990/پ202/ج
ارسال نظرات