۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۸۸۳
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اعزام یک هزار و 200 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام بیش از یک هزار و 200 مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف شهری و روستایی خبر داد.
اعزام مبلغ
 
حجت‏‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: طرح شناسایی و ساماندهی مبلغان دینی استان از سال‌ها پیش آغاز شد و امروز شاهد انسجام در فعالیت های شبکه تبلیغی زنجان هستیم.
وی با بیان این‌که هنوز کمبود روحانی و مبلغ جزء معضلات فرهنگی و مذهبی این استان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته شاهد فعالیت مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم خواهیم بود، پیش‌بینی می شود امسال بیش از یک هزار و 200 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شوند.
حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر این‌که گردهمایی هم‌اندیشی سالانه روحانیان این استان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شده است، گفت: در این همایش که با حضور روحانیان مستقر، طرح هجرت و اعزامی از قم همراه بود، راهکارهای تبلیغ موفق و تاثیرگذار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پوشش تبلیغی 95 درصدی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اعزام مبلغ منحصر در مناطق شهری و یا روستایی نیست، شبکه تبلیغی این استان در دورترین مناطق دورافتاده نیز اقدام به تبیین و تبلیغ ارزش‌ها و آموزه ‌های دینی خواهد پرداخت.
وی با اشاره به فعالیت تعدادی از مبلغان در مراکز علمی و دانشگاهی اضافه کرد: پیش‌بینی شده امسال مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان با حضور فعال روحانیان علاوه‌ بر مراکز فرهنگی و علمی، در یک هزار مسجد استان نیز اجرایی شود، افزون بر این‌که ویژه برنامه های فرهنگی و عقیدتی نیز برای جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده است.
حجت الاسلام دشتکی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصتی بسیار مغتنم برای تبیین حدود الهی دانست و اظهار داشت: در شرایطی که امپراطوری رسانه‌ای غرب همواره بر جدایی دین از سیاست تاکید داشته است، فعالیت مبلغان در نظام ولایی نشان می دهد که دیانت ما عین سیاست ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر رسالت خطیر روحانیت در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی گفت: رسانه‌های نظام سلطه ماهیت ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده‌اند، فعالیت مبلغان بایستی تبیین اصل ولایت فقیه با محوریت قرآن و سیره اهل بیت(ع) باشد./935/پ202/ب

ارسال نظرات