۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۹۰۵

قرآن بیداری اسلامی؛ محور تبلیغی حوزه علمیه امیرالمؤمنین تهران

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام متولّی گفت: محوریت مباحث مبلّغان جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در ماه مبارک رمضان پرداختن به قرآن بیداری اسلامی است.
قرآن بیداری اسلامی؛ محور تبلیغی حوزه علمیه امیرالمؤمنین تهران

 

حجت الاسلام مهدی متولی،‌ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به محوریت مباحث مبلّغان این حوزه علمیه در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان در مساجد و هیئات مذهبی تصریح کرد: معاونت تبلیغ جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با اعزام مبلّغان این حوزه علمیه به مساجد و هیئات مذهبی مناطق 16، 19 و 20 تهران،‌ موضوع قرآن بیداری اسلامی را محور مباحث اعتقادی مبلّغان در ایام ماه مبارک رمضان قرار داده است.

 وی در ادامه افزود: موضوعات مهدویت،‌ روخوانی،‌ روانخوانی،‌ تجوید،‌ قرائت،‌ صوت و لحن و موضوعات اخلاقی قرآنی از دیگر مباحث مبلّغان این حوزه علمیه است.

 معاون تبلیغ جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به اعزام خواهران مبلّغ به جلسات قرآنی خواهران تأکید کرد: به لطف خدا و با هماهنگی‌های صورت گرفته،‌ توانستیم خواهران طلبه سطح دو و سه حوزه را با تجربه تبلیغی چندین ساله، به جلسات قرآنی و اخلاقی خواهران در حسینه‌ها و مساجد مناطق اطراف اعزام کنیم که با طرح مباحث قرآنی،‌ اخلاقی و احکامی به تبلیغ دین مبین اسلام در ایام مبارک رمضان بپردازند.

 حجت الاسلام متولی با اشاره به هدف اعزام خواهران مبلّغ خاطر نشان کرد: اعزام خواهران مبلّغ به جلسات قرآن خواهران، باعث تأثیرگذاری بیشتر، برقراری ارتباط خواهران با مبلّغان دینی و درک متقابل خواهران از یکدیگر می‌شود.

 استاد حوزه علمیه در  پایان، استقبال جوانان مسجدی از مباحث قرآنی و مهدویت را بیش از حد انتظار دانست و افزود: با توجه به استقبال جوانان مسجدی از طرح مباحث قرآنی،‌ احکام و مهدویت و با توجه به ایام فراغت آنان در تابستان و ایام ماه مبارک رمضان، مبلّغان این حوزه علمیه با هدف بالابردن بصیرت و فهم نوجوانان و جوانان در دین و معارف اسلامی، کلاس‌های قرآنی،‌ اعتقادی و احکام را در مساجد و هیئات مذهبی مناطق 16، 19 و 20 تهران برگزار خواهند کرد. /958/ت302/ب

 

 

 

 

 

ارسال نظرات