۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۹۲۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

استراتژی مقاومتی ملت ایران کاخ های شیشه ای مستکبران را نابود می‎کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که ملت ایران اسلامی مقاومت علیه غرب را همچنان ادامه خواهد داد، گفت: با استراتژی مقاومتی ملت ایران کاخ های شیشه ای مستکبران به زودی فرو خواهد ریخت.
نماينده ولي فقيه در گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، 28 تیرماه، در همایش بزرگ روحانیت استان در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال یاد کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان درهای توبه به روی بندگان گشوده می شود.


وی، وظیفه روحانیت در این ماه مبارک را مهم ارزیابی کرد و با بیان این که البته رسالت روحانیت همواره سنگین و خطیر بوده است، ادامه داد: مبلغان دینی باید معنویت واقعی ماه رمضان را برای مردم ملموس کنند.

ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای خودسازی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید از معنویت حاصل از ماه رمضان نهایت استفاده را ببریم، تصریح کرد: این ماه مبارک، فرصت مناسبی برای دوری از گناهان و زدودن دل ها از هر‌گونه ناپاکی است.


حجت الاسلام و المسلمین قربانی به نقش روحانیت در هدایت جامعه به سوی کمال و تعالی اشاره کرد و گفت: روحانیت باید مردم را با زبانی ساده به اسلام دعوت کند و امروز عموم جامعه از روحانیت خیر، تقوا و کوشش در راه دین را انتظار دارند.

روحانیت از گذشته مرجع دینی و تربیتی مردم بوده ‌است

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که روحانیت از گذشته مرجع دینی و تربیتی مردم بوده ‌است، تصریح کرد: امروز نیز علما و روحانیان پناهگاهی امن برای عموم جامعه هستند و جایگاه این قشر تأثیر‌گذار جامعه اسلامی هر روز در میان مردم مستحکم تر می‌شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش شبانه روزی رسانه های غربی علیه اسلام ناب اشاره کرد و گفت:  بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای برای نابودی اعتقادات دینی مردم تلاش می کنند.

مبلغان دینی با پاسخگویی به شبهات مانع ورود شبهه به خانه های مردم شوند


وی با بیان این که رسالت روحانیت برای خنثی کردن این توطئه های سازمان یافته غرب علیه ارزش های دینی بسیار سنگین است، ادامه داد: مبلغان دینی باید با پاسخگویی به شبهات مانع ورود شبهه به خانه های مردم شوند.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی باید این مسأله مهم را بیشتر برای مردم تبیین کنند.


امام جمعه رشت با بیان این که نظام سلطه با ناکامی در عرصه های مختلف امروز به توطئه اقتصادی علیه نظام اسلامی روی آورده است، ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران با اعمال تحریم ها تسلیم خواسته های آنها نخواهند شد.


وی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی مقاومت علیه غرب را همچنان ادامه خواهند داد، گفت: با استراتژی مقاومتی ملت ایران کاخ های شیشه ای مستکبران به زودی فرو خواهد ریخت.


امام جمعه رشت با تأکید براین که هیچ هراسی از تحریم ها نداریم، خاطرنشان کرد: درها به روی ملت ایران بسته نیست و پادزهر تحریم‌های دشمنان را در اختیار داریم.


وی با بیان این که ملت ایران راه خود را بیش از سه دهه است که پیدا کرده است، گفت: دشمنان بدانند که مردم همیشه در صحنه کشورمان هیچ گاه از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات