۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۸۳۱

حضور تبیان با 80 نرم‌افزار مذهبی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با 80 نرم‌افزار مذهبی و فرهنگی در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.
تبيان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، با سابقه‌ای 10 ساله فعالیت درخشانی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است و در این مدت زمانی به تولید نرم‌افزارهای دینی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته است.

این مؤسسه در بخش طراحی و تولید نرم‌افزار‌های چند رسانه‌ای در موضوعات فرهنگی، مذهبی، آموزشی و ... و بخش توزیع نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای تولید شده با بیش از 80 عنوان محصول، ایجاد شبکه گسترده فروش برای دستیابی آسان کاربران به محصولات، حضور در عرصه تولید انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای به عنوان اولین تولید‌کننده این محصولات به صورت استاندارد در کشور است.

از نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای مؤسسه می‌توان به «مشکاة نگارش»، «نگین هستی»، «داستان پیامبران(ع)»، «زائر»، «ادعیه»، «مجموعه نبردهای ماندگار ـ شکست حصر آبادان» اشاره کرد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد. /919/د102/ن

 

ارسال نظرات