۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۲۶۹

برگزاری مسابقه از آثار مکتوب رادیو معارف در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ دو مسابقه «ازدواج قرآنی» و «زندگی قرآنی» بر اساس آثار مکتوب رادیو معارف در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می‌شود.
راديو معارف انتشارات جامعه الزهرا نمايشگاه قرآن راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در راستای تحکیم روابط خانواده و استقرار نظام خانواده بر اساس آموزه‌های اسلامی و قرآنی دو مسابقه «ازدواج قرآنی» و «زندگی قرآنی» به ترتیب از مجموعه کتاب‌های «نیمه دیگرم» و «تا ساحل آرامش» برگزار می‌شود.

این دو مسابقه به همت جامعة الزهرا و در غرفه این موسسه در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می شود که به برندگان جوایزی همچون کمک هزینه سفر عمره مفرده و عتبات عالیات اهدا خواهد شد. دو مجموعه کتاب «نیمه دیگرم» و «تا ساحل آرامش» که بر پایه برنامه‌های پرسمان تربیتی استاد عباسی از رادیو معارف تالیف و با همکاری انتشارات جامعة الزهرا به چاپ رسیده است؛ در این نمایشگاه با تخفیف ویژه 40 درصدی به علاقمندان عرضه می‌شود.

همچنین برگزاری مشاوره خانواده و ازدواج  با عنوان «یار مهربان» در غرفه جامعة الزهرا از دیگر برنامه‌های امسال نمایشگاه است. علاقمندان به شرکت در این دو مسابقه و یا تهیه کتابهای ذکر شده می توانند به غرفه جامعة الزهرا در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در درب شماره 57، بخش حوزوی مراجعه نمایند./919/د102/ن

 

ارسال نظرات