۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۳۹۴
دبیر همایش حمایت از مسلمانان میانمار:

همه گروه ها به تبعیت از رهبری کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیر همایش همدردی با مسلمانان میانمار با اشاره به این که کشتار این مسلمانان نباید قومیتی بررسی شود، گفت: همه گروه های سیاسی و مذهبی به تبیعیت از مقام معظم رهبری کشتار مردم مسلمان میانمار را محکوم کنند.
ميانمار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید میثم عباس در نشست همدردی با کشتار مسلمانان میانمار که شب گذشته در تالار شهید صدر مجتمع عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان این که بیداری اسلامی کل منطقه عربی را فراگرفته و اثرات آن در کشورهای اروپایی قابل رویت است، بیان داشت: محکومت کشتار مسلمانان میانمار نباید به جلسات و همایش ها ختم شود و مسلمانان باید وظیفه خود را در حمایت از این مظلومان به انجام برسانند.


میثم عباس با اشاره به این که مدعیان مبارزه با تروریست در قبال کشته شدن فردی تروریست در سوریه جنگ رسانه ای به راه می اندازند، گفت: مجامع بین المللی در برابر کشتار دسته جمعی مسلمانان مظلوم میانمار سکوت کرده است.


دبیر نشست همدردی با مسلمانان میانمار با بیان این که بیداری اسلامی در حال قدرت و همه گیر شدن است، گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا از هر فرصتی برای انحراف این بیداری در دنیا استفاده می کند و مدام درصدد توطئه و دسیسه برای این حرکت جهانی است.


وی جنایات عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین و میانمار را نمونه ای ظلم به مسلمانان دانست و تصریح کرد: باید طبق نظر ائمه معصومین(ع) مسلمانان از هر قوم و گروهی بر علیه ظالم قیام کرده و از مظلومان پشتیبانی و حمایت کنند.


وی افزود: امروز در همه جهان شخصیت امام خمینی(ره) را نماد آزادی و انقلاب می دانند و جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی مقاومت قلمداد می کنند.


دبیر نشست همدردی با مسلمانان میانمار با اشاره به این که مدعیان مبارزه با تروریست در قبال کشته شدن فردی تروریست در سوریه جنگ رسانه ای به راه می اندازند، گفت: مجامع بین المللی در برابر کشتار دسته جمعی مسلمانان مظلوم میانمار سکوت کرده است.


میثم  عباس افزود: رسانه ها و شبکه های تبلیغاتی در کشور باید صدای اعتراض مراجع شیعی را به جهانیان مخابره کنند تا دفاع شیعیان از مسلمانان به گوش همه دنیا رسانده شود.

 

دبیر نشست همدردی با مسلمانان میانمار با تاکید بر این که بررسی مسائلی مثل کشتار مسلمانان میانمار از نظر قومیتی و شیعی وسنی بودن کار اشتباهی است، خاطرنشان کرد: باید به تبیعیت از مقام معظم رهبری گروه های سیاسی و مذهبی جنایات و کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار را محکوم نمایند./902/پ202/ک

ارسال نظرات