۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۴۸۸
آیت‌الله طبرسی:

ملت ایران با تبعیت از رهبری اجازه تکرار جریان مشروطه را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه و درس‌های این حرکت گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بیش از سه دهه است که امتحان خود را خوب پس داده اند و با تبعیت از ولی فقیه هیچ گاه اجازه نخواهند گذاشت جریان مشروطه بار دیگر در ایران اسلامی تکرار شود.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز مرکز استان، با اشاره به این که ملت ایران بیش از سه دهه است که در صحنه حضور دارند، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه مولا و مقتدای خود را تنها نگذاشته اند و همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند.


وی با اشاره به این که توطئه افکنی دشمنان علیه نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است، افزود: دشمنان هیچ گاه از توطئه علیه نظام اسلامی دست بر نخواهند داشت.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی با آغاز هشت سال جنگ تحمیلی همه توان و سرمایه خود را برای نابودی نظام به کار گرفتند، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی عزت مندانه به نفع کشورمان به پایان رسید.


وی فتنه 88 را توطئه دیگر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این که
 دشمن در فتنه 88 همه توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفت، اما این فتنه نیز با تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شد. 


وی با بیان این که استراتژی امروز دشمنان علیه ایران اسلامی فشارهای اقتصادی است، گفت: نظام سلطه باید بداند ملت ایران زیر بار فشار تحریم ها نیز از آرمان های خود دست نخواهند کشید.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران مشکلات سخت تر از این را هم تجربه کردند، افزود: این فشارها نمی‌تواند در آرمان‌های مردم رسوخ کند چراکه مردم ما جنگ دیده و آزموده هستند.


وی با بیان این که کشور باید وابستگی به نفت را به حداقل برساند، تصریح کرد: درآمدهای حاصل از نفت باید برای امور زیربنایی کشور هزینه شود.


امام جمعه ساری اقتصاد مقاومتی را راه علاج تحریم های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا تولیدات داخلی کشورمان تقویت شوند.


وی با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه و درس‌های این حرکت، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بیش از سه دهه است که امتحان خود را خوب پس داده اند و با تبعیت از ولی فقیه هیچ گاه اجازه نخواهند داد جریان مشروطه بار دیگر در ایران اسلامی تکرار شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را نیاز اساسی امروز کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: همه مسؤولان و آحاد جامعه اسلامی باید زیر چتر رهبری انقلاب اسلامی متحد شوند./950/پ201/ج

ارسال نظرات