۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۵۸۲
با وجود سخت‎گیری های امنیتی رژیم صهیونیستی؛

نماز جمعه باشکوهی در مسجدالاقصی اقامه شد

خبرگزاری رسا ـ با وجود محدودیت‌های امنیتی شدید از سوی رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به روز قدس بیش از 300هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
نمازجمعه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مؤسسه وقف و میراث اسلامی الاقصی اعلام کرد: بیش از 300هزار فلسطینی روز گذشته با وجود محدودیت‌های اسرائیل و ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران سراسر فلسطین اشغالی به مسجد‌الاقصی، در این مسجد نماز جمعه را اقامه کردند.

 

از نخستین ساعات بامداد دیروز ساکنان فلسطین وارد مسجدالاقصی شدند و کوچه‌های قدیمی قدس شریف برای اقامه نماز جمعه از نمازگزاران فلسطینی پر شده بود.

 

شیخ محمد حسین، مفتی قدس و فلسطین، در خطبه‌های نماز جمعه دیروز مسجدالاقصی گفت: این مسجد و امکانات و محیط اطراف آن حق مسلم مسلمانان است.

 

 وی افزود: عملیات یهودی سازی به قلب مسجد مبارک الاقصی رسیده است و رژیم صهیونیستی به یهودی سازی این مسجد از طریق حفر تونل در زیر آن در سایه سکوت کامل رسانه ای ادامه می دهد و با تصمیم اخیر خود سعی در یهودی سازی مسجد الاقصی در مقابل دیدگان همگان را دارد و به جامعه بین المللی و قطعنامه های آن هم اهمیتی نمی دهد.

 

لازم به ذکر است، با نزدیک شدن به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس رژیم صهیونیستی با افزایش نیورهای امنیتی خود از ورود نمازگزاران کمتر از 40 سال کرانه باختری به قدس جلوگیری می‎کنند./982/ب902/ک

ارسال نظرات