۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۰۷۱
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی:

دهان خود را درباره حمله به ایران ببندید

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از ادعای حمله نظامی به ایران تاکید کرد که طرفداران حمله به ایران باید دهان خود را ببندند.
ليبرمن، وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي

 

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی تند خطاب به مقامات پیشین این رژیم گفت که درباره ایران موضع گیری نکنید.

 

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه ای دیدگاه هایش را نسبت به امور داخلی و سیاست های خارجی اسرائیل و مخصوصا در مورد مصر، سوریه و ایران بیان داشت و از ادعای حمله نظامی به ایران به شدت انتقاد کرد.

 

لیبرمن در این جلسه از اظهار نظرهای مقامات سابق اسرائیلی درباره حمله به تاسیسات هسته ای ایران انتقاد کرد و با عصبانیت گفت: موضع گیری مقامات پیشین امنیتی دررابطه با حمله به تأسیسات اتمی ایران، غیر مسؤولانه است و من از همگان می خواهم دهان های خود را ببندند.
 
گفتنی است برخی مقامات پیشین امنیتی، سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در ماه های گذشته نسبت به هرگونه اقدام نظامی یا چکشی علیه جمهوری اسلامی ایران هشدار داده بودند و مقامات رژیم صهیونیستی را ازانجام چنین اقدامی بر حذر داشته بودند و اعلام کرده بودند که حمله به تاسیسات هسته ای ایران وعواقب وخیمی برای این رژیم درپی خواهد داشت./980/ب902/ک
ارسال نظرات