۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۲۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار جهانی با اصل نظام ولایی دشمنی دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: مشکل اصلی دشمن انرژی هسته ای و یا حقوق بشر نیست، استکبار جهانی با اصل نظام ولایی خصومت دارد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش عقیدتی سیاسی و بصیرت سپاهیان عجبشیر اظهار داشت: شناخت و تحلیل درست از مواضع دشمنان نیازمند توجه و تعمق در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

وی با تاکید بر این‌که در شرایط کنونی دوست‌شناسی به اندازه دشمن شناسی از اهمیت ویژه برخوردار است، خاطرنشان کرد: بصیرت سیاسی مکمل بصیرت دینی است و شناخت درست لایه های سیاسی و اجتماعی جامعه، درک و شناخت عمیق حوادث و توطئه های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است.

 

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این‌که هدف اصلی فتنه، عدم شناخت حق از باطل و دوست از دشمن است، گفت: دشمنان در طول 34 سال گذشته با راه اندازی فتنه‌های مختلف و توطئه‌های رنگین، درصدد جدایی مردم از نظام و رهبری بوده‌اند، غافل از این که همین توطئه ها موجب بصیرت مردم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تغییر تاکتیک دشمن در براندازی نظام اسلامی ایران افزود: دشمنان اکنون با تحریم و اعمال فشار بر مردم قصد دارند به نظام لطمه بزنند که مردم همیشه آگاه و با بصیرت ایران در مقابل نیرنگ ها و اهداف پلید آنها مانند همیشه ایستادگی می کنند.

 

وی با بیان این‌که فشار روانی و تبلیغی دشمن علیه توده‌های مختلف مردم تاثیری در روحیه استکبارستیزی ایشان نداشته است، گفت: مشکل اصلی دشمن انرژی هسته ای و یا حقوق بشر نیست، استکبار جهانی با اصل نظام ولایی خصومت دارد.

 

حجت الاسلام ولایی با تشریح رسالت پاسداران در برهه کنونی نظام اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج باید روز به روز از لحاظ علمی و بصیرتی ارتقا و پیشرفت کند، تا جایی که هر پاسدار و بسیجی، یک استاد عقیدتی و هادی سیاسی باشد.

 

وی ولایت مداری، تهذیب نفس، اخلاق، اخلاص، تقوا و شناخت دشمن را مقدمه تاثیرگذاری در دیگر اقشار دانست و گفت: سپاه پاسداران به عنوان سکاندار ارزش‌ها و فضایل در تمام شرایط سخت به عنوان قوی‌ترین ستون خیمه ولایت حضور دارد. /935/پ202/ب

ارسال نظرات