۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۲۸۳

پیام تسلیت آیت‌الله شبستری به خانواده‌های داغدار جانباختگان زلزله

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی جان باختن برخی از مردم شهرستان های اهر و ورزقان را به خانواده های داغدار آنان تسلیت گفت.
آيت الله شبستري

 

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی جانباختگان زلزله شهرستان‌های اهر و ورزقان را به مردم و بازماندگان این حادثه تسلیت گفت و  اظهار داشت: این حادثه تلخ موجب تأثر و تألم خاطر ملت مسلمان شد.

 

وی با تسلیت این حادثه به خانواده‌های داغ دیده، از مردم خواست با توجه به توصیه‌های مسؤولان امشب را در خانه‌های خود نمانده و در فضاهای روباز شب را سپری کنند.

 

امام جمعه تبریز همچنین از مردم خواست در شب قدر، حادثه‌دیدگان را دعا کرده و از خداوند برای جان‌باختگان طلب آمرزش کنند.

 

همچنین رضا رحمانی و قره سیدی نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی زلزله شهرستان‌های اهر و ورزقان را به خانواده‌های داغدیده و مالباختگان این حادثه تسلیت گفتند.


آنان در پیامی به مردم این شهرستان‌های آورده اند: زلزله ویرانگر و دلخراش در این دو شهرستان‌ها و پس‌لرزه‌های مکرر همانند همه مردم نوع‌دوست دل ما را نیز جریحه‌دار کرده است.

 

نمایندگان تبریز خاطرنشان کرده اند: ما نیز به نوبه خود این ضایعه دلخراش را به مردم این منطقه و آذربایجان‌شرقی تسلیت گفته و امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن خسارات مالی وارده به مردم جبران شود.

 

در بخش دیگری از پیام، نمایندگان تبریز خواستار تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان شده و بیان کرده اند: هیچگونه کوتاهی در رسیدگی به زلزله‌زدگان و امدادرسانی به آنها پذیرفتنی نیست./935/پ203/ب

ارسال نظرات