۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۴۰۵
معاون امور مدارس مرکزمدیریت اصفهان خبر داد؛

پذیرش هزار طلبه اصفهانی در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مدارس مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید هزار طلبه در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان پذیرش و به مدارس علمیه استان معرفی شده اند.
حجت الاسلام مجيد جلالي معاون امور مدارس و طلاب حوزه علميه اصفهان

 

حجت الاسلام مجید جلالی، معاون امور مدارس مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار طلبه در مرکز مدریت حوزه علمیه اصفهان پذیرش و به مدارس علمیه استان معرفی شده اند.

وی ابراز داشت: برای این تعداد طلبه پس از گذراندن مراحل پذیرش، مصاحبه، معاینات پزشکی کد موقت طلبگی صادر شده است که پس از گذشت سه ماه این کد به کد هشت رقمی دائمی تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام جلالی گفت: از واحد های زیر نظر معاونت آموزش، واحد امور شهریه طلاب است که کار شناسایی و ساماندهی امور شهریه مرحومین، و واریز شهریه سه تن از مراجع تقلید به حساب بانک ملی طلاب از وظایف این واحد است.

وی گفت: از دیگر واحد های زیر مجموعه معاونت امور مدارس، واحد امور اجتماعی است که با وجود عدم تعریف بودجه در ردیف اعتبارات این واحد برای پرداخت وام به طلاب از طریق معرفی به بانک ها از فعالیت های این مجموعه است.

معاون امور مدارس حوزه اصفهان خاطرنشان کرد: واحد امور مشمولین دیگر زیر مجموعه معاونت امور مدارس است که تهیه کارت مخصوص مشمولین برای طلاب از فعالیت های این واحد است که در برنامه آینده این کارت ها به کارت الکترونیکی تبدیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: واحد بهسازی و بهداشت مدارس از دیگر زیر مجموعه های معاونت آموزش است که چکاپ کلیه طلاب پذیرش شده در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، پیگیری امور بهداشتی مدارس استان و بررسی آنها از وظایف این واحد است.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: در این رابطه مدرسه امام هادی هرند، جواد الائمه خمینی شهر، امام صادق چهار باغ، ثامن الحجج و میرزا حسین اصفهان به ترتیب رتبه های یکم تا پنجم را در سطح مدارس استان آورده اند.

وی اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه اصفهان می توانند پس از اتمام پایه شش به شهرستان ها بروند و در  مدارس مدیر، رابط فرهنگی و آموزشی شوند و سربازی خود را طی کنند، البته به دنبال این هستیم تا این طرح در خود اصفهان هم اجرا بشود. /929/ت302/ب

ارسال نظرات