۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۴۳۸
دبیرکل الوفاق بحرین:

آل خلیفه از زندانیان سیاسی به عنوان گروگان استفاده می کند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که نظام آل خلیفه از زندانیان سیاسی به عنوان گروگانی برای پایان دادن به بحران سیاسی کنونی استفاده می کند.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صوت المنامه، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در یادداشتی که در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر قرار داد، زندانیان انقلابی را گروگان نظام آل خلیفه توصیف کرد.

 

وی نوشت: محاکمه نمادهای سیاسی و همه معارضان، عدالتی دروغین و ستمی سیاسی به شمار می آید و همه زندانیانی که در زندان های آل خلیفه بسر می برند، گروگان هایی در چنگ نظام هستند.

 

شیخ علی سلمان افزود: محاکمه هایی که علیه معارضان سیاسی در بحرین انجام می شود کاملا غیرقانونی و غیراخلاقی است و هیچ محاکمه عادلانه ای در بحرین انجام نمی گیرد، این یک حقیقت است که جامعه جهانی نیز به آن اعتقاد دارد.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی تصریح کرد: معارضان بحرینی تحرک گسترده ای برای آزادی نمادهای سیاسی و رهبران معارضه آغاز کرده اند و بر آزادی همه زندانیان سیاسی که تنها به دلیل بیان نظرات خود بازداشت شده و مورد محاکمه های باطل و بر اساس شکنجه و تجاوز به حقوق بشر قرار می گیرند، تاکید دارند.

 

وی اظهار داشت: زندانیان به مثابه گروگان هایی نزد نظام و سیاست های ظالمانه آن به شمار می آیند و از آنان به عنوان گروگان هایی برای پایان اعتراضات مردمی استفاده می شود.

 

حجت الاسلام علی سلمان تاکید کرد: همه سازمان ها و گروه های فعال بین الملل، ادامه بازداشت زندانیان سیاسی را محکوم ساخته و بر لزوم آزادی فوری همه آنان پافشاری می ورزند./980/ب902/ک

ارسال نظرات