۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۵۴۲
امام جماعت مسجد الاقصی:

بیت المقدس را روز قدس زنده نگه داشته است

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الأقصی گفت: عدم مشارکت در راهپیمایی‌های روز قدس چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌هایش است.
شيخ محمد حسين امام جماعت مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نسیم، شیخ محمد حسین، امام جماعت مسجد الأقصی با اشاره به این که آنچه تا به حال یاد بیت‌المقدس را زنده نگاه داشته، روز قدس است گفت: عدم مشارکت در راهپیمایی‌های روز قدس چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌هایش است.

 

وی افزود: روز جهانی قدس نشانه این است که مسأله فلسطین نسبت به آنچه در جهان می‌گذرد در اولویت قرار دارد و آنچه تا به حال یاد بیت المقدس را زنده نگاه داشته همین روز است.


امام جماعت مسجد الاقصی ادامه داد: این مناسبت ارزشمند، وحدت میان مسلمانان در سراسر جهان نسبت به مسجد الأقصی را تحکیم بخشیده است

وی از مسلمانان و آزادگان سراسر جهان خواست تا با شرکت گسترده خود در سالروز این مناسبت مقدس در پایان ماه مبارک رمضان امسال، مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی که ر‍ژیم صهیونیستی در رأس آنهاست بزنند.

 

شیخ محمد حسین ادامه داد: آمریکا و غرب بدانند، هر اندازه که بخواهند مردم جهان را با برانگیختن فتنه‌های مختلف از مسأله فلسطین دور سازند، موفق نخواهند شد زیرا مسأله فلسطین همواره در رأس امور بوده و خواهد بود. /916/د102/ع

ارسال نظرات