۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۳۵۶۴۵
مجمع علمای شیعه پاکستان:

حضور مردم در روز قدس فریاد بلند بر سر اسرائیل غاصب است

خبرگزاری رسا ـ مجمع علمای شیعه پاکستان خواستارحضور گسترده مردم این کشور در راھپیمایی بزرگ روز جھانی قدس شد.
روز قدس پاکستان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجدعلی نقوی، رییس مجمع علمای شیعه پاکستان، ملت خداجوی این کشور را به شرکت در راھپیمایی بزرگ روز جھانی قدس دعوت کرد و برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم ھای مختلفی تشکیل داد.


حجت الاسلام عارف حسین واحدی، دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان نیز در سخنانی با اشارہ به بیداری اسلامی و قیام مردی منطقه به اھمیت این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: راھپیمایی روزجھانی قدس فریاد علیه رژیم غاصب صھیونیستی و اظھارھمبستگی با ملت مظلوم فلسطین و لبنان و دیگرکشورھا عربی است که ھمگام با سراسرجھان در پاکستان نیزبرگزارخواھد شد.


وی اضافه کرد: دراسلام آباد پایتخت این کشور از سوی ستاد قدس  و جنبش دانشجویی شیعه پاکستان یک راھپیمایی بزرگ با شرکت اعضای مجمع علمای شیعه شخصیت های سیاسی و مذهبی ، نمایندگان جنبش ھای دانشجویی و خیل عظیم مردم تدارک دیدہ شدہ است .

 

حجت الاسلام عارف واحدی با بیان این که قبله اول مسلمانان جھان میراث مشترک جھان اسلام است و همه مسلمانان دراین راھپیمایی حضور می یابند ازدستگاہ ھای امنیتی خواست که امنیت کامل تظاھرکنندگان فراھم کند.


لازم بذکر است که سال گذشته شرکت کنندگان راھپیمایی روزجھانی قدس درشھرکویته پاکستان مورد حمله گروھک تروریستی طالبان وھابی قرارگرفتند که باعث کشته وزخمی شدن دھھا تن از  روزہ داران پ شد./988/ب902/ک


 

ارسال نظرات