۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۷۷۹
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به حوادث اخیر در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و همچنین کشتار مردم میانمار گفت: روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
راهپيمايي روز قدس

     

    به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی گفت: بیداری کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی سرآغاز روند سقوط ابرقدرت ها است و ضمن اینکه شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی شروع شده، مطمئنا جهان اسلام نیز در آینده شاهد پیروزی و نابودی کفر جهانی خواهد بود.

     

    وی اظهار داشت: از این رو حیله گری‌های آمریکا و جبهه استکبار علیه مقاومت و مردم سوریه و همچنین کشتار بی‌رحمانه مسلمانان کشور میانمار از یک سو و سکوت قدرت های جهانی از سوی دیگر، عمق کینه کشورهای نظام سلطه از اسلام را نشان می دهد.

     

     رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه روز قدس روز بلاغ مبین جهان اسلام است، گفت: به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام، هر مسلمانی که شب را صبح کند و به امور مسلمین اهتمام نداشته باشد، مسلمان نیست.

     

    وی افزود: فلسطین پاره تن اسلام است و توجه به اوضاع رقت بار و ناراحت کننده مردم این منطقه و تلاش برای کمک به این مردم از مهم ترین مصادیق رسیدگی به امور مسلمین است.

     

     حجت الاسلام ارزانی جهاد مردم فلسطین و مقاومت مردم سوریه در برابر دشمنان اسلام را دفاع از کیان اسلام دانست و بیان داشت: مردم فلسطین امروز در خط مقدم جبهه دفاع از اسلام قرار دارند، از این رو همه مسلمانان وظیفه دارند از آنها دفاع کنند.

     

    وی بزرگترین هدف امام خمینی (ره) را زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) و گسترش اسلام در سراسر گیتی دانست و افزود: ایشان رهبری بود که با نگرش آزاد اسلامی، می ‌زیست و حرکت انقلابی او نه به سبب مسائل فردی، اجتماعی و یا وطن پرستانه، بلکه حرکتی ارزش محور بر مبنای ارزشهای ژرف دین مبین اسلام بود.

     

    رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز قدس را روز جهانی بیدارگری خمینی کبیر (ره) دانست و ادامه داد: حضرت امام(ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، جلوه ای از وحدت جهان اسلام را در آزادی قدس شریف به رخ جهانیان کشاند و ما هر سال شاهد هستیم مسلمانان سراسر دنیا این روز را با شکوه تر از سال های گذشته گرامی می دارند.

     

    وی اظهارداشت: رهبری‌های هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای نیز به عنوان سکاندار جهان اسلام روز به روز ما را به سوی تحقق آرمان آزادی قدس شریف نزدیک تر می‌کند و توطئه های صهیونیسم را در رسیدن به مقاصد شوم، نقش بر آب می سازد.

     

    حجت الاسلام ارزانی در پایان با حساس خواندن شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام حضور همه اقشار مردم را در راهپیمایی روز قدس با اهمیت دانست و گفت: یکپارچگی، وحدت و حمایت از مقاومت، رمز پیروزی در برابر جبهه استکبار جهانی است. /9392/د101/ب

ارسال نظرات