۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۷۸۱
بیانیه سپاه علی بن ابی طالب به مناسبت روزقدس؛

روزقدس، طلیعه بیداری اسلامی و تجلی وحدت و اقتدار مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ سپاه علی بن ابی طالب(ع) با صدور بیانیه ای با اعلام حضور پاسداران و بسیجیان استان قم در رزمایش حماسی و تجلی بخش قدرت جهانی اسلام در برابر مستکبران از مردم ولایتمدار استان قم نیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.
روز قدس در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سپاه علی بن ابی طالب(ع) با صدور بیانیه ای با اعلام حضور پاسداران و بسیجیان استان قم در رزمایش حماسی و تجلی بخش قدرت جهانی اسلام در برابر مستکبران از مردم ولایتمدار استان قم نیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.
بر اساس این گزارش، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 برافراشتن پرچم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1358 نمایانگر رژف اندیشی و نگاه راهبردی امام خمینی به فرایند پیروزی جهان اسلام در رویارویی با صهیونیست بین الملل و استکبار جهانی است.

امام با نفحات ربانی خویش روح امید، خود باوری و عزت اسلامی را در کالبد فسرده جهان اسلام دمید و لبیک همه ساله مسلمانان و آزادگان جهان به فراخوان جهان شمول و تاریخ ساز امام، خیزش و جوشش ملت های مسلمان رابرای نجات اسلام از چنگال صهیونیست به ارمغان آورده و شعاع مبارزه با اسرائیل از قلمرو جغرافیایی مردم مظلوم فلسطین به تمام جهان اسلام گسترش یافته  و حصار های پوشالی استکبار در خاورمیانه  یکی پس از دیگری فرو می ریزد و خواب تصرف نیل تا فرات صهیونیست جنایتکار آشفته گردیده است.

روزقدس،طلیعه بیداری اسلامی و تجلی وحدت و اقتدار مسلمانان و مستضعفان و سرآغاز آمادگی و صف آرایی جهان اسلام در مصاف با توطئه ها و تهاجمات جهانخواران بین المللی است و اکنون تحولات گسترده و  پرشتاب خاور میانه شرایط تعیین کننده ای را رقم می زند و نوید بخش افق روشن فردا  در پهنه سرزمین های اسلامی است.

سپاه علی ابن ابی طالب ( ع ) با پاسداشت روز جهانی قدس برجسته ترین  میراث ماندگار و رهایی بخش امام   عظیم الشأن، همپای دیگر مسلمانان و آزادی خواهان عزم خود را برای تحقق آرمان مشترک جهان اسلام و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست بیش از پیش استوار ساخته  است و در راستای پیروی و حمایت از ولایت در روز سرنوشت ساز و افتخار آفرین  رزمایش حماسی و تجلی بخش  قدرت جهانی اسلام در برابر صف بندی مستکبران حضور می یابد.

پیشگامان جهاد و شهادت را برای آمادگی نبرد نهایی با کفر جهانی در روز پیروزی اراده الهی بر توطئه های دشمنان اسلام  فرا می خواند و بر این باور است که روز موعود آزادی اولین قبله گاه مسلمین با کوشش دلیرمردان و شهادت طلبان جهان اسلام به زودی فرا می رسد./919/د103/ن

ارسال نظرات