۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
با حضور مسؤولان مجلس اعلای اسلامی؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان بابل عراق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مسؤولان و اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق در شهرهای مختلف استان بابل برگزار شد.
راهپيمايي روز قدس در عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از براثا، رهبران و اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق به همراه خیل عاشقان روح الله خمینی (ره) در شهرهای مختلف استان بابل این کشور به صورت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

 

تظاهرکنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین و عراق و سر دادن شعارهایی در حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت تجاوزهای مستمر اشغالگران صهیونیسم به سرزمین فلسطین، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

 

مسؤولان و اعضای مجلس اعلای اسلامی، نمایندگان مراجع تقلید، شیوخ عشایر، دانشجویان و دانش آموزان و هزاران تن از شهروندان استان بابل، صبح امروز در شهرها و روستاها به راهپیمایی پرداخته و به ندای امام راحل (ره) لبیک گفتند.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف عراق نیز از صبح امروز آغاز شده و تظاهرات در برخی از شهرها نیز قرار است پس از اقامه نماز جمعه برگزار شود.


محمد اللکاش از اعضای مجلس اعلای اسلامی و نماینده پارلمان عراق نیز در گفت وگو با شبکه الفرات، نامگذاری آخرین جمعه از ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) را بیدار ساختن امت اسلامی و شکست استکبار جهانی توصیف کرد.

 

وی گفت: ندای امام راحل و تاسیس روز جهانی قدس نشان دهنده بیداری امت اسلامی است و مجاهدان را به مبارزه با ظالمان و استکبار جهانی فرا می خواند./980/ب902/ک
 

ارسال نظرات