۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۸۷۹
استاد حوزه علمیه اهواز:

روز قدس روز نمایش اتحاد شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به شکوه راهپیمایی امسال گفت: روز قدس روز اتحاد شیعه و سنی است که به جهانیان نشان داده شد.
راهپيمايي روز جهاني قدس در اهواز

 

 حجت الاسلام سید علوان نجاتی موسوی، استاد حوزه و دانشگاه ، درگفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حماسه بزرگ امروز در روز قدس، اظهار داشت: همانطور که فرایض دینی در حیات روزمره انسان نقش مهمی دارند، روز قدس فریضه دینی است که اتحاد و همبستگی مسلمان شیعه و سنی را نشان داده است.

مدیر مسؤول هفته نامه ندای رسا با تاکید بر ادامه روند مبارزه همیشگی با رژیم صهیونیستی به حمایت هنرمندان و نویسندگان از این حرکت اشاره کرد و گفت: شاعران و نویسندگان باید با افکار و اندیشه های ادبی خود حمایت نوشتاری را از مردم مظلوم فلسطین دریغ نکنند.

استاد برجسته حوزه ودانشگاه، با اشاره به دلایل تاثیر و نقش روز قدس در جریان بیداری اسلامی گفت: مسأله قدس مسأله همه دنیای اسلام است، و روز قدس روز کنار گذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسان و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردم علیه اسرائیل غاصب با شعارهای ضد صهیونیستی است.

وی به توطئه های دشمنان در خصوص خدشه در روند جریان بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی غارتگر در ایجاد فتنه و تفرقه افکنی سابقه طولانی دارند و برای کوچک شمردن  راهپیمایی روز قدس با انواع ترفندهای تلویزیونی و رسانه ای، تلاش می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنانش تأکید کرد: بیرق حمایت از قدس باید در سراسر کشورهای اسلامی با حضور در حرکت وحدت بخش و الهی قدس، با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی بر افراشته بماند./9456/ت302/ب

ارسال نظرات