۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۹۰۹
تلاش وهابیت برای عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در اروپا؛

علمای وهابی: راهپیمایی روز قدس بدعت است

خبرگزاری رسا ـ علما و گروه های وهابی با بدعت خواندن راهپیمایی روز جهانی قدس و این که این راهپیمایی تبلیغاتی برای ایران است بر لزوم عدم مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.
بيت المقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های وهابی در روزهای گذشته به شدت تلاش کردند تا راهپیمایی روز جهانی قدس را تحت تاثیر قرار دهند تا از برگزاری این راهپیمایی بزرگ در پایتخت و شهرهای اروپایی جلوگیری کنند.

 

جریان های وهابی به بهانه این که راهپیمایی روز جهانی قدس، تبلیغاتی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید از ساکنان کشورهای اروپایی خواستند از حضور در این راهپیمایی خودداری کنند.

 

این در حالی است که تاکنون هیچ شعاری در حایت از ایران در راهپیمایی های روز قدس در سراسر جهان شنیده نشده است و همگان شعارهایی در حمایت از فلسطین و آزادی قدس سر می دهند.

 

علمای وهابی که اغلب آنان ارتباط مستقیمی با عربستان سعودی دارند نقش گسترده ای در این توطئه داشته و در مساجد و مراکز اسلامی بر لزوم عدم مشارکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.

 

علمای وهابی ساکن اروپا همانند فتواهای گذشته خود از راهپیمایی روز قدس به عنوان بدعت یاد کرده و مشارکت در آن را غیرجایز خواندند.

 

این ادعا که خدمت روشن و آشکار برای صهیونیست ها به شمار می آید با خشم و غضب شدید مسلمانان اروپا که خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس آماده می کردند، مواجه شد و تاکید کردند قرآن کریم بر یاری مظلومان و حمایت از مقدسات تاکید می ورزد./980/ب901/ک

ارسال نظرات