۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۹۱۰
امام جمعه خرم آباد:

حضور مردم در صحنه، بحرانی در حاکمیت اسراییل ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی به حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ابراز داشت: حضور مردم و شعار های آنان علیه استکبار، علاوه بر این که غرب را با چالشی جدی مواجه کرده، موجب بروز بحران های جدیدی در حاکمیت رژیم صهیونیستی شده است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، به حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس در استان لرستان اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار این استان ابراز داشت: حضور مردم و شعار های آنان علیه استکبار، علاوه بر این که غرب را با چالشی جدید مواجه کرده، موجب بروز بحران های جدیدی در حاکمیت رژیم صهیونیستی شده است.  

امام جمعه خرم آباد روز قدس را یادگاری ارزشمند از سوی امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: حضور باشکوه و به موقع مردم در صحنه، چشم فتنه استکبار و رژیم صهیونیستی را کور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که راهپیمایی روز قدس سبب انزوای هر چه بیشتر رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: وحدت امروز مسلمانان در رابطه با مسأله فلسطین نتیجه و مجاهدت 33 تلاش ملت ایران در صحنه مبارزه با صهیونیست است.

وی روز قدس را روز پیوند دائمی مسلمانان و حق طلبان دانست و افزود: فریاد مسلمانان علیه اسرائیل علاوه بر این که از نفوذ غرب در کشورها کاسته است، سبب سقوط رژیم های هم پیمان استکبار و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی بر ادامه مبارزه مردم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف تأکید کرد و اظهار داشت: علاوه بر وجود تحریم ها و تهدید های اسرائیل علیه ملت ایران، مردم تا نابودی کامل اسرائیل به مبارزه با این رژیم ادامه خواهند داد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در ایران بیان کرد: این میزبانی فرصتی بزرگ برای ایران اسلامی است و ما امیدواریم این نشست زمینه ای ارزشمند برای موضعگیری های جنبش غیر متعهدها نسبت به رویدادهای جهانی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره اعتصابات داخلی در رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تأثیر گذاری روز قدس در جهان بر کسی پوشیده نیست و با ادامه قاطعانه این مسیر شاهد محو رژیم غاصب اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود به حادثه دلخراش زلزله در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: حضور مقام معظم رهبری در میان حادثه‌دیدگان تسکینی بر دل مردم آسیب دیده بود؛ از این رو بر همه ما مسلمانان واجب است که به وظیفه خود در راستای کمک به مردم این منطقه عمل کنند./9464/پ202/ع

ارسال نظرات