۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۹۳۴
روز قدس در آینه رسانه های جهان(12)

سکوت کامل العربیه و الجزیره در قبال راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ شبکه های ماهواره ای الجزیره و العربیه بار دیگر ماهیت خود را به جهانیان نشان داده و از پوشش خبری راهپیمایی روز جهانی قدس خودداری کردند.
شبکه العربيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حالی که راهپیمای روز جهانی قدس در اکثر کشورهای جهان برگزار شده یا در حال برگزاری است، شبکه های الجزیره و العربیه از پوشش این رویداد بزرگ اسلامی طفره رفته و حتی از اعلام برگزاری این راهپیمایی خودداری می ورزند.

 

الجزیره و العربیه از صبح امروز به پوشش رویداد سوریه پرداخته و تنها به یک زیرنویس مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و سخنرانی رییس جمهور ایران بسنده کردند.

 

این شبکه های ماهواره ای همه برنامه های خود را به حمایت از آشوبگران سوری اختصاص داده و به پخش شایعات علیه نظام بشار اسد می پردازند.

 

این در حالی است که مسلمانان و ملت های آزاده سراسر جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان ها آمده و خشم و انزجار خود را از ادامه جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین  اعلام می کنند.

 

البته عدم پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی الجزیره و العربیه به هیچ وجه عجیب نیست، زیرا این شبکه ها که از سوی نظام آل سعود و کشور قطر مورد حمایت مالی قرار می گیرند به شبکه های ضد مقاومت اسلامی شهرت یافته و همسو با مصالح رژیم اشغالگر صهیونیستی گام برمی دارند./980/ب911/ک

ارسال نظرات