۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۴۵۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران بیانگر شکست سیاست های غرب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی حضور سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران را پاسخ قاطعی به یاوه گویی های استکبار جهانی برای القای انزوای سیاست ایران دانست.
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

 

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اهمیت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عضو جنبش عدم تعهد به میزبانی کشورمان گفت: برگزاری این اجلاس برای کشورهای اسلامی که پیام آزادی و رهایی از زیر سلطه مستکبران جهانی را دریافت کرده اند، می تواند نوید بخش آزادی و برقراری حکومت جهانی در سایه برابری و مساوات و برادری باشد.

 

این مسؤول با بیان اینکه استکبار جهانی با سیاه نمایی های خود درصدد است کشورهای عضو را از حضور در این اجلاس منصرف کند، گفت: برگزاری این اجلاس در شرایط کنونی در ایران اسلامی بیانگر شکست مفتضحانه سیاست های غربی  علیه کشورمان است.

 

وی حضور بیش از 120 نفر از سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد را پاسخ قاطعی به یاوه گویی های استکبار عنوان و تصریح کرد: برگزاری این اجلاس به میزبانی ایران بر نفوذ بیشتر ایران در مجامع بین المللی افزوده و در عمل، سیاست های استکبار را به انزوا می کشاند.

 

حجت الاسلام قهرمانی در ادامه بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ایجاد شده از سوی مسؤولان اجرایی اجلاس برای ارتقای شاخصه های دستگاه دیپلماسی کشور تاکید کرد و افزود: اجلاس از ابعاد مختلف ظرفیت ها و فرصت های متفاوتی برای نظام اسلامی فراهم کرده که غفلت از هر یک آنها می تواند صحنه را برای جولان استکبار جهانی در منزوی کردن جهموری اسلامی در مجامع بین المللی فراهم سازد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی، راه اندازی رسانه بین المللی برای انعکاس هر چه بهتر دستاوردهای اجلاس را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این امر سبب می شود تا پیام عدالت، آزادی، دین مداری و برابری کشورهای عضو جنبش هر چه بیشتر در فضای جهانی منعکس شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات