۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۳۶۶۷۷
تهیه کننده شبکه خبری سی بی اس آمریکا:

محدودیت خبرنگاران آمریکا در ورود به مسائل سیاسی

خبرگزاری رسا ـ تهیه کننده برجسته شبکه خبری سی بی اس آمریکا گفت: خبرنگاران بر خلاف سیاستمداران در آمریکا سعی می کنند همواره بی‎طرف قضاوت کنند اما با این وجود اجازه ندارند درباره سیاست صحبت کنند و یا حتی در کشورهای دیگر مصاحبه ای انجام دهند.
محدودیت خبرنگاران آمریکا در ورود به مسائل سیاسی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نمنا، راندل جویس تهیه کننده برجسته شبکه خبری سی بی اس آمریکا در گفت‎و گوی اختصاصی با خبرنگار نمنا گفت: ما به عنوان خبرنگار در آمریکا سعی می کنیم بر خلاف سیاستمداران همواره بیطرف قضاوت کنیم و مواضع مستقلی داشته باشیم.

 

وی با اعلام اینکه سیاست و خبرنگاری دو مقوله متفاوت از یکدیگر هستند، گفت: در آمریکا، نه تنها خبرنگاران اجازه ندارند درباره سیاست صحبت کنند بلکه امکان انجام مصاحبه در کشورهای دیگر نیز برای آنها مهیا نیست.


جویس همچنین ضمن ابراز تاسف از حملات تروریستی به دانشمندان ایرانی گفت: ابتکار مسئولین برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در به نمایش گذاشتن اتومبیل هایی که دانشمندان هسته ای ایران در آنها ترور شده اند بسیار تاثیر گذار بوده است. این وقایع تروریستی بسیار ناراحت کننده و غیر انسانی است و تمام مردم دنیا مخالف تروریسم هستند.


این تهیه کننده امریکایی با اشاره به موضع گیری جوامع بین المللی در قبال حملات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای ایران اعلام کرد : من معتقدم ایالات متحده از این چنین عملیات های تروریستی بر علیه مردم بیگناه حمایت نکرده و نباید در ادامه نیز حمایت کند و می بایست مواضع شفاف تری اتخاذ نماید.


قابل ذکر است روسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها در سخنان خود، عملیات تروریستی علیه دانشمندان هسته ای را اقداماتی برای جلوگیری ایران از دستیابی به فناوری هسته ای خوانده اند./994/د102/ک

ارسال نظرات