۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۷۷۸

414 نفری که نخواستند نامشان فاش شود

خبرگزاری رسا ـ شبکه صدای آمریکا در روزهای اخیر در تب و تاب است تا میخ های تابوت فتنه را بکشد.
صداي آمريكا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه صدای آمریکا که تا چندی پیش می کوشید با شایعه نیامدن بان کی مون به ایران خشم فتنه گران را التیام بدهد و در برگزاری موفق اجلاس غیرمتعهدها اختلال ایجاد کند، اکنون بعد از قطعی شدن سفر وی به ایران مدعی شد جمعی از مخالفان دولت با نوشتن نامه ای، خواستار بازدید وی از زندان اوین شدند و درخواست کردند که با موسوی و کروبی و رهنورد دیدار داشته باشد. این شبکه طی گزارشی تعداد امضا کنندگان نامه را 414 نفر اعلام کرده است.


اما ظاهراً فکس ارسالی به این شبکه ناقص و فاقد نام این 414 فعال مدنی بوده است. برخی دیگر از منابع، قسمت دوم نامه را هم منتشر کرده و اسامی برخی از امضا کنندگان را اعلام کرده اند؛ فرح پهلوی، الهام ستاکی، اوباما، دکتر کپی، تام و جری، علیرضا نوری زاده، یوگی و دوستانش، پت و مت، آریل شارون!، مسعود بهنود، خورزوخان، سرندی پیتی و کنا، پسر شجاع، مهاجرانی، رضا پ، پدر خوانده، مخملباف، شرلوک هومز، لولک و بولک، امیر ارجمند، زورو، محمد خ، پدر پسر شجاع، اکبر گنجی، آقای پتیبل، سازگارا، لوک خوش شانس، مهدی فلاحتی،خانواده دکتر ارنست، کدیور و ... .

 

 همچنین بی بی سی در گزارش خود از ممنوع التصویر شدن الاغ هنرپیشه عروسکی در برنامه کلاه قرمزی که «جیگر» نام داشت خبر داد. در راستای این اقدام، جمعی از فعالان حقوق بشر در نامه ای به سازمان های مدافع حقوق بشر خواستار لغو این ممنوعیت و احقاق حقوق آن شدند./9161/ت302/ع 

ارسال نظرات