۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۸۶۶
نماینده خبرگان رهبری:

امدادرسانی دولت به زلزله‌زدگان آذربایجان کم‌نظیر بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که امدادرسانی ملت و دولت به زلزله‌زدگان آذربایجان کم‌نظیر بوده است، گفت: مهمترین خواسته بازماندگان تسریع در ساخت خانه‌های ویران شده است.
حجت الاسلام و المسلمين هاشم زاده هريسي عضو خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در بازدید از مناطق زلزله شهرهای اهر، هریس و ورزقان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم مصیبت‌دیده این مناطق اظهار داشت: مردم بایستی پس از تجربه تلخ زلزله، در مقام‌سازی خانه‌های خود نهایت تلاش را داشته باشند.

 

وی با بیان این‌که ملت ایران و دولت در کنار مردم حادثه‌دیده از زلزله آذربایجان هستند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی ملت و دولت به زلزله‌زدگان آذربایجان کم‌نظیر بوده است، اما اولویت امروز و مهمترین خواسته بازماندگان تسریع در ساخت خانه‌های ویران شده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که خانه های شهری و روستایی بایستی قبل از آغاز فصل سرما در منطقه تحویل مردم حادثه‌دیده شود، گفت: امدادرسانی اولیه از سوی دولتمردان و سازمان‌های مسؤول بسیار ارزنده بوده است، امروز دولت بایستی برای جلب اعتماد و رضایت حادثه‌دیدگان در ساخت خانه‌های ایشان نهایت همت را داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هریسی با اشاره به توطئه رسانه‌ های غربی و سوء استفاده شبکه های مجازی از حادثه زلزله آذربایجان شرقی افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های رسانه‌های مغرض وابسته به غرب را خنثی کرد و برای مسؤولان این پیام مهم را داشت که کوتاهی در امر بازسازی اصلا قابل قبول نیست.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری خواستار تداوم کمک های مردم نوعدوست سراسر کشور به مردم حادثه‌دیده اهر، هریس و ورزقان شد و گفت: مردم مصیب‌دیده تا رسیدن به شرایط مطلوب و آرامش نسبی، نیازمند کمک های دولت و ملت نوعدوست ایران اسلامی هستند.

 

 ویدر پایان  با بیان این‌که زلزله اخیر آزمایش الهی مردم مصیبت دیده و سایر مردم استان و دیگر نقاط کشور بوده است، تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن این آزمون الهی، مصیبت دیدگان به خدا توکل و صبر کنند و بدانند که پشت سر مصیبت وارده هدیه‌ الهی و کفاره ذنوب آنها قرار دارد./935/پ202/س

ارسال نظرات