۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۹۰۶
عضو ارشد مجلس وحدت مسلمانان پاکستان:

آیت‌الله خامنه‌ای با طرح مساله «خاورمیانه‌ى عارى از سلاح هسته‌اى» آبروی اسرائیل را برد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمانان پاکستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران عدم تعهد گفت: آیت الله خامنه ای با طرح حکیمانه شعار خاورمیانه‌ى عارى از سلاح هسته‌اى آبروی اسرائیل را برد و تبلیغات رسانه های غربی را باطل کرد.
حجت الاسلام شفقت شيرازي


حجت الاسلام سید شفقت شیرازی، مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران عدم تعهد گفت: مواضع حضرت آیت الله خامنه ای در مقابل رژیم صهیونیستی ستون های این نظام جعلی را می لرزاند و دل مردم مظلوم فلسطین را شاد می کند.

 

وی مطرح کردن شعار خاورمیانه‌ى عارى از سلاح هسته‌اى را از سوی مقام معظم رهبری یک تدبیر حکیمانه برای مقابله با تبلیغات رسانه های غربی دانست و ابراز داشت: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی کارشکنی خود برای تولید و نگهداری سلاح هسته ای باشند و طرح این موضوع از  سوی رهبر معظم انقلاب آبروی اسرائیل را برد.

 

سید شفقت شیرازی برگزاری موفقیت آمیز اجلاس جنبش عدم تعھد در تھران را برای دستگاہ دیپلماسی جمھوری اسلامی ایران موفقیت آمیز دانست و اظهار داشت: حضور سران کشورها و وزاری امور خارجه سراسر دنیا در تهران علیرغم کارشکنی غرب نشان دهنده دیپلماسی فعال این کشور در عرصه بین الملل و موفقیت ایران در شکستن خط تحریم هاست.


حجت الاسلام سید شفقت شیرازی با بیان این که استکبار جھانی از مدتی قبل برای شکست این اجلاس تلاش می کرد افزود: دستگاہ دیپلماسی جمھوری اسلامی ایران نشان داد هر جا که بخواهد می تواند دشمن را در تمام عرصه ها زمین گیر خواھد کرد.


مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که ریاست سه ساله جنبش عدم تعھد از سوی جمھوری اسلامی ایران، استکبار جھانی آمریکا و اسرائیل را بشدت نگران کردہ است، ابراز داشت: جنبش عدم تعھد بعنوان یک نھاد بزرگ بین المللی می تواند در برابر سیاست ھای تجاوزگرانه آمریکا ورژیم صھیونیستی بایستد.


وی با اشارہ به ناکار آمد شدن ریاست سازمان کنفرانس اسلامی گفت: جمھوری اسلامی ایران تا امروز به تنھای از مردم سوریه وفلسطین و مردم مظلوم دیگر مناطق جھان حمایت کردہ است و از این پس می تواند خیلی از کشورھای را ھم عقیدہ خود سازد./988/ب901/ک
 

ارسال نظرات