۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۱۹۲
عضو فراکسیون ورزش مجلس:

توصیه مراجع در خصوص جلوگیری از هزینه‌های اضافی در ورزش به‌جا و شایسته است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه علما و مراجع در زمینه جلوگیری از هزینه‌های فراوان و اضافی برای ورزش فوتبال بسیار به‌جا و شایسته است و بر وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزشی تکلیف است تا با برنامه‌ریزی از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند تا از حد متعارف خود خارج نشود.
سيد هادي حسيني، نماينده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید هادی حسینی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، وی در خصوص انتقاد علما و مراجع تقلید به صرف هزینه‌های میلیاردی در ورزش‌هایی چون فوتبال، گفت: ورزش فوتبال از نوع خوب و هدایت‌شده ورزشی است که لازم است در جامعه موجود باشد؛ اما نکته اساسی چگونه اداره کردن این ورزش است تا لطمه‌ای به جامعه ورزشی وارد نسازد.
 نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در ادامه عنوان کرد: توصیه علما و مراجع در زمینه جلوگیری از هزینه‌های فراوان و اضافی برای ورزش فوتبال بسیار بجا و شایسته است و بر وزارت ورزش و جوانان و مسؤولان ورزشی تکلیف است تا با برنامه‌ریزی از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند تا از حد متعارف خود خارج نشود.

وی در ادامه با اشاره به این که همه رشته‌های ورزشی می توانند هزینه اضافی داشته باشند، افزود: همه ورزش‌‌های گروهی مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال می‌توانند هزینه‌بر باشند؛ در عین حال همه باید دست به دست هم دهند تا از هزینه‌های اضافی کاسته شود./950/د103/ج

ارسال نظرات