۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۲۲۳

استقبال فلسطینیان از بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس تهران

خبرگزاری رسا ـ شخصیت های سیاسی فلسطین با استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران، این اجلاس را پشتیبان فلسطین دانستند.
رهبر

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اینفو فلسطین، شخصیت های سیاسی فلسطین، اجلاس سران عدم تعهد در تهران را پشتیبان ملت فلسطین عنوان و از مواضع شرکت کنندگان این نشست در حمایت از فلسطین استقبال کردند.

 

احمد عطون، نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری و سران عدم تعهد از فلسطین گفت: همه معادلات تغییر خواهد کرد و وقایع تازه ای به وقوع خواهد پیوست که منطقه مدت های مدید شاهد آن نبوده است به ویژه که رژیم اشغالگر با چالش های مختلف مواجه شده و در گرداب مشکلات دست و پا می زند.

 

نمر حماد، مشاور رییس حکومت فلسطین گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران عامل محرکی برای دستیابی فلسطین به تأیید بین المللی به عنوان کشور غیر عضو در نشست های آتی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود.

 

گفتنی است، رهبران فلسطینی شرکت کننده در اجلاس تهران، همچنان به حمایت بین المللی برای کسب کرسی فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد امیدوار هستند؛ امری که شرکت کنندگان در نشست تهران به ویژه مقام معظم رهبری نسبت به تحقق آن ابراز امیدواری کردند./982/ب902/ع

ارسال نظرات