۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۲۶۷
سردار رادان:

برگزاری مطلوب اجلاس نم نشان دهنده ثبات و امنیت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده ناجا در مراسم قدردانی از کمیته های اجرایی برگزارکننده شانزدهمین اجلاس نم گفت: برگزاری اجلاس شانزدهم نشان دهنده ثبات و امنیت ایران بود.
سردار رادان
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در مراسم تقدیر و تشکر از کمیته‌های اجرایی برگزار کننده شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد با بیان اینکه این عملیات ترافیکی و امنیتی یکی از بزرگترین عملیات‌های جهان بود گفت: این اجلاس نشان‌دهنده اقتدار، ثبات و امنیت ایران است که امروزه از زبان تعداد کثیری از مهمانان این اجلاس مهم نیز اتلاق شد که ایران با توجه به همسایگانی که در پیرامون خود دارد جزو امن‌ترین کشورها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه تامین امنیت تهران چهار لایه داشت گفت: سعی شد با توجه به فرمایشات فرمانده ناجا کمترین مزاحمت برای مردم ایجاد شود که شاید در جهان سابقه نداشته باشد که ماموران پلیس در هنگام انجام یک عملیات عظیم انتظامی، امنیتی ملاحظه مردم را داشته باشند و اگر قصوری در این مورد انجام شد از مردم عذرخواهی می‌کنم.
رادان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کمیته‌های اجرایی اجلاس گفت: تامین امنیت و برقراری ترافیک این اجلاس یکی از بزرگترین عملیات‌های دنیا بود./924/د102/ج
ارسال نظرات