۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۹۴۱
امام جمعه اهر:

تلاش روحانیت در مناطق زلزله‌زده تحسین برانگیز است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از تلاش فرهنگی و تبلیغی روحانیان و مبلغان دینی در مناطق زلزله‌زده ارسباران تقدیر کرد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان و مبلغان اعزامی به مناطق زلزله‌زده ارسباران اظهار داشت: حضور روحانیان و مبلغان دینی در مناطق زلزله‌زده موجب تسکین آلام بازماندگان و به راه افتادن موجی از امید و معنویت بوده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از تلاش فرهنگی و تبلیغی روحانیان و مبلغان دینی در مناطق زلزله‌زده ارسباران تقدیر کرد و گفت: روحانیت به عنوان قشر تاثیرگذار و آگاه جامعه نقش اساسی در تنویر افکار عمومی و آرامش‌بخشی به جامعه و مشارکت مردم در بازسازی مناطق زلزله‌زده دارند.

 

وی ادامه داد: حضور سازمان یافته و هدفمند روحانیان و مبلغان دینی در مناطق زلزله‌زده بایستی تا اسکان کامل و قطعی مردم تداوم داشته باشد، اعتماد و وثوق مردم نسبت به روحانیت همواره مایه خیر و برکت در منطقه ارسباران بوده است.

 

حجت الاسلام حاجی زاده از کمک‌ های مردم نوعدوست سراسر کشور تقدیر کرد و میزان کمک‌های مردمی را بسیار چشمگیر و در نوع خود بی‌نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد: با حمایت، همراهی و همکاری مردم و مسؤولان مشکلات مناطق زلزله‌زده در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

 

امام جمعه اهر خواستار تسریع در احداث خانه‌های مردم آسسب دیده از زلزله 21 مرداد ماه شد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به این مناطق اسلامی تاکید داشتند؛ مسؤولان با شتاب بخشی در عملیات اجرایی و عمرانی مناطق زلزله ‌زده، زمینه را برای ساخت اماکن مسکونی زلزله‌زدگان در سریع ترین زمان ممکن فراهم کنند.

 

وی حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله ‌زده را موجب تسکین آلام زلزله ‌زدگان دانست و گفت: رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب نقشه راه و الگوی مناسبی برای خدمت‌رسانی مسؤولان در رسیدگی هرچه بهتر به زلزله‌ زدگان است./935/پ203/ب

ارسال نظرات