۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۳۸۰۶۵
انقلابیون بحرینی:

مرسی از سرگذشت حسنی مبارک عبرت بگیرد

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای خطاب به رییس جمهور مصر اعلام کردند: مرسی از سرگذشت حسنی مبارک که به دست مردم سرنگون شد عبرت بگیرد.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین، با صدور بیانیه‎ای خطاب به محمد مرسی رییس جمهور مصر اعلام کردند: با اینکه کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی، قطر و همچنین آمریکا و متحدانش از حسنی مبارک رییس جمهور سابق مصر حمایت می کردند، اما این اراده و خواسته مردم بود که توانست این حمایت ها را بشکند و به سی سال جنایات و ظلم و ستم مبارک پایان دهد و او را به قعر زباله دادن تاریخ بکشاند که درسی برای مرسی و مسؤولان مصر خواهد بود.


در این بیانیه آمده است: سلطنت در بحرین به هیچ وجه ادامه نخواهد یافت و به همان طریقی که در چهل سال پیش توانستیم بحرین را از زیر چکمه های انگلیسی ها بیرون بکشیم اکنون نیز می توانیم این رژیم فاسد را سرنگون کنیم.


در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیروهای آل خلیفه با حمایت کشورهای عرب به ویژه عربستان هر روز در حال ظلم و ستم کردن و ریختن خون جوانان بحرینی هستند و کسی هم در دنیا اعتراضی نمیکند.


در این بیانیه از سازمان ملل متحد شواری امنیت خواسته شده است که درباره نقض حقوق بشر در بحرین سکوت نکند./994/ب902/ک


ارسال نظرات