۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۰۹۳
در لبنان؛

برپایی همایش بین المللی اسلامی درباره فلسطین

خبرگزاری رسا ـ همایش بین المللی اسلامی با عنوان فلسطین و رژیم حکومتی پس از انقلاب های عربی در شهر بیروت، پایتخت لبنان برگزار می شود.
فلسطين

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اینفو فلسطین، همایش بین المللی اسلامی با عنوان فلسطین و رژیم حکومتی پس از انقلاب های عربی در شهر بیروت، پایتخت لبنان برگزار می شود.

 

در این همایش جمعی از علما، اندیشمندان و کارشناسان مسائل فلسطین حضور دارند و درباره وضعیت کنونی فلسطین و مسائل پیش رو بحث و گفت‎وگو می کنند.

 

مسؤولان برگزاری این همایش در بیانیه ای اعلام کردند که جهان عرب شاهد تحرکات تاریخی برای تغییر نظام بین الملل بر اساس اصول و مبانی جدید است و در همین راستا، انقلاب های عربی توانستند باعث براندازی رژیم های حاکمه در برخی کشورها شوند و زمینه روی کار آمدن نظام های جدید مردم سالار را فراهم کنند.

 

در این بیانیه همچنین بر اهمیت ترسیم چشم انداز مرحله آتی به منظور تدوین رویکرد آشکار درباره دیدگاه حکومتی اسلامگرایان در سایه انقلاب های عربی و جایگاه مساله فلسطین در این میان به عنوان مساله اساسی جهان عرب و اسلام تاکید شده است.

 

گفتنی است، در ماه‎های اخیر رژیم صهیونیستی بدون توجه به قوانین بین المللی و هشدارهای کشورهای اسلامی طرح  یهودی سازی فلسطین را اجرا و منازل فلسطینیان را برای ساخت شهرکهای صهیونیستی تخریب می کند./982/ب903/ک

 

 

ارسال نظرات