۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۳۸۳۹۲

کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه طلاب شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی سوادرسانه‌ای و آشنایی با فقه رسانه ویژه طلاب استان‌های شمال‌غرب کشور، به همت دفتر خبرگزاری رسا و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اردبیل برگزار خواهد شد.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا

 

مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر شمالغرب خبرگزاری رسا در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار رسا اظهار داشت: کارگاه آموزشی خبرنویسی، بصیرت‌بخشی، جنگ نرم و آشنایی با فقه رسانه با عنوان « سواد رسانه‌ای » ویژه طلاب منتخب استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان‌غربی و زنجان برگزار می شود.

 

وی با بیان این‌که 50 طلبه علاقه‌مند از مدارس علمیه شمال‌غرب کشور در این دوره حضور خواهند داشت، اضافه کرد: این کارگاه آموزشی دو روزه از فردا با حضور طلاب مدارس علمیه برادران در مدرسه علمیه میرزاعلی اکبر واقع در بازار شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

 

شفیعی ادامه داد: این دوره به همت دفتر شمالغرب خبرگزاری رسا و با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اردبیل فردا از ساعت 9 صبح با حضور مدیر عامل خبرگزاری رسا و کارشناسان عرصه رسانه آغاز می شود.

 

وی آشنایی با اصول خبرنویسی، مهارت‌های مصاحبه، ویراستاری و نگارش، مبانی فقه رسانه، آشنایی با جنگ نرم و نقش رسانه در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب را از محورهای موضوعی در کارگاه آموزشی طلاب برشمرد و گفت: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این دوره، جمعه هفته جاری در بیت امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

مسؤول دفتر شمالغرب خبرگزاری رسا با بیان این‌که کارگاه آموزشی خبرنویسی در روزهای 23 و 24 شهریور در اردبیل برگزار می‌شود، گفت: دوره آموزشی مشابهی سال گذشته با حضور طلاب منتخب استان آذربایجان‌شرقی در شهر تبریز برگزار شده بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات