۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۵۸۰
بافراخوان مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

امروز سفارت آمریکا در پاکستان محاصره می شود

خبر گزاری رسا ـ مجلس وحدت مسلمین پاکستان مردم خداجوی این کشور را در اعتراض به اھانت به ساحت مقدس حضرت محمد رسول اللہ (ص) به برگزاری راھپیمایی سراسری و محاصرہ سفارت آمریکا فراخواند.
سفارت آمريکا



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانسی خبری که باحضور ححج الاسلام محمد امین شهیدی نایب رییس مجلس وحدت مسلمین، سید شفقت شیرازی مسؤول امور خارجه، اعجاز حسین بھشتی مسؤول امور جوانان، مقصود دومکی دبیر شعبه استان بلوچستان برگزار شد، در اعتراض به نمایش فیلم ضد اسلامی پس از نماز جمعه امروز از برگزاری راھپیمایی سراسری در کشور در پاکستان خبر داد.


حجت الاسلام محمد امین شهیدی با بیان این که کشور پاکستان توھین به رسول اسلام(ص) را مھمترین مسأله در حال حاضر می داند گفت: سازندگان این فیلم به دلیل نادیدہ گرفتن قوانین بین المللی قابل محاکمه اند و طبق قوانین اسلامی و فقھی واجب القتل اند.


وی دولت آمریکا و دستگاہ ھای امنیتی این کشور را شریک این جرم دانسته و اظھار داشت: آمریکا وکشورھای ھم پیمانش ھموارہ احساسات ملت مسلمان را جریحه دار کردہ اند و مسلمانان سعی بر گذشت و صبر کردہ اند اما دیگر حاضر نیستند کسی احساسات آنان را جریحه دار کند.


نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، ملت مسلمان جھان را به اتحاد دعوت کردہ و بیان داشت: اگر مسلمانان جھان متحد عمل می کردند قبله اول جھان از دست رژیم غاصب ازاد می شد و استکبار جھانی ھیچ وقت جرات اھانت به مقدسات اسلامی را نمی کرد./988/ب911/ک
 

ارسال نظرات