۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۸۰۵
مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی:

اهانت به مقدسات نشانه شکست سیاست‌های غرب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، توهین به مقدسات مسلمانان را نشانه بارز شکست سیاست‌های غرب در برابر بیداری اسلامی در منطقه دانست.
حجت الاسلام مصائبي، مديرکل اوقاف اذربايجان غربي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با محکوم کردن ساخت فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی گفت: توهین به مقدسات امت‌های اسلامی از سوی یهود و به ویژه صهیونیسم برای جهان اسلام تازگی ندارد، و استکبار جهانی در شرایطی که سیاست‌های خود را شکست خورده یافته از این حربه برای جریحه‌دار کردن اعتقادات دینی امت اسلامی استفاده کرده است.

وی با انتقاد از ضعف برخورد با چنین اعمالی از سوی جوامع اسلامی، معتقد است تکرار این گونه اعمال نشان دهنده سکوت رهبران برخی از کشورهای اسلامی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پس از برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها به میزبانی کشورمان، ابرقدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیسم که حامیان خود را از دست رفته می دانستند، سعی کردند با ساخت این فیلم توجه جامعه جهانی را به سوی خود جلب کنند که خوشبختانه واکنش عکس داشت و به آشکار شدن چهره منفور آمریکا منجر شد.

حجت الاسلام مصائبی با بیان این که گرچه این توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام در فیلم برای مسلمانان جهان جانسوز و تأسف‌انگیز است، تصریح کرد: واکنش به این گستاخی بار دیگر انسجام و وحدت دینی جوامع اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ایجاد رعب و وحشت از طریق توهین به مقدسات اسلامی از سوی آمریکا و ایادی آن را سیاستی شکست خورده دانست و افزود: این کشورها برای حفظ موقعیت از دست رفته خود به در و دیوار چنگ می زنند و این مسأله گویای این است که جهان امروز در حال ایجاد نظم نوین بر اساس معارف و آموزه‌های دینی است./936/ت302/س

ارسال نظرات