۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۸۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تقدس زدایی، هدف دشمن از اهانت به انبیای الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید براین که جامعه اسلامی باید از همه ظرفیت خود جهت جلوگیری از اهانت به مقدسات استفاد کند، گفت: هدف دشمن از این اهانت ها متزلزل کردن ایمان مردم و تقدس زدایی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب با بیان این که توهین به مقدسات اسلامی از جمله قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) از ابزار دشمنان در جنگ نرم علیه اسلام است، اظهار داشت: هدف دشمن از این اهانت ها متزلزل کردن ایمان مردم و تقدس زدایی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش دشمن در راستای حذف دین از زندگی مردم تأکید کرد:  غرب با توهین به مقدسات اسلامی در تلاش برای بی اهمیت جلوه دادن آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نشانه ضعف و خواری دشمنان اسلام است، ابراز داشت: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل با ساخت این فیلم ناتوانی خود را در مقابل عظمت مسلمانان به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه تصریح کرد: واکنش و مخالفت جدی از سوی مسلمانان به یقین سبب عقب نشینی دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر استفاده جامعه اسلامی از همه ظرفیت خود جهت جلوگیری از اهانت به مقدسات، بیان داشت: بی تفاوتی مسلمانان سبب گستاخ تر شدن دشمن و تکرار چنین اهانت های بی شرمانه ای است.

امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی به ویژه کشور های انقلابی با اتحاد و یکپارچگی در برابر این اهانت ایستادگی کنند./9464/ت302/ب

ارسال نظرات