۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۹۹۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اهانت به پیامبر نشانه ضعف و استیصال دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشانه ضعف و استیصال دشمنان اسلام است که بی شک آمریکا و صهیونیست جهانخوار در رأس آن قرار دارند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردم اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص)، گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشانه ضعف و استیصال دشمنان اسلام است که بی شک در رأس آنها، آمریکا و صهیونیست جهانخوار قرار دارند.


وی با اشاره به این که مخالفان توحید و ادیان الهی در همه اعصار از زمان حضرت آدم تا دوران حضرت عیسی بن مریم (ص) و پس از آن سعی در تباه کردن دین و نفی توحید و به انحراف کشاندن آن تلاش کردند، افزود: این دشمنی ها از آغاز ظهور اسلام و رسالت پیامبر (ص) بیشتر شد چرا که پیامبر اکرم (ص) ختم نبوت انبیاء و حامل کامل ترین دین خدا و معارف الهی بود.


حجت الاسلام شکریان با تاکید بر نقش آمریکا و صهیونیسم در اهانت های مستمر به مسلمانان و نمادهای اسلام افزود: دین اسلام دین رحمت، برادری و انصاف است و در مقابل هر ظلمی که بر بشریت وارد می شود، موضع ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار می دهد و در این مسیر، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب این علم را برافراشته است.


وی اقدام وقیحانه اهانت به رسول اکرم (ص) را نشان از اوج خصومت و کینه صهیونیست و آمریکا نسبت به اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت ضد دینی چهره واقعی و شیطانی آنها را بیشتر نمایان می کند که همه حاکمان داعیه دار اسلام در سراسر جهان باید به تبع خشم انقلابی مردم مسلمان در سراسر جهان، نسبت به این امر واکنش نشان دهند.


عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری و شواهد بسیاری که موجود است، متهم اصلی توهین به پیامبر رحمت (ص) آمریکا و صهیونیسم است و ملت های مسلمان با اعلام انزجار از این دو جرثومه فساد در جهان نشان دادند که راه خود را پیدا کرده اند و مسیر مبارزه را به درستی دریافته اند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به حضور آمریکا در منطقه و کشورها اشاره کرد و آمریکا و صهیونیست را ریشه این اهانت ها عنوان کرد و اظهار داشت: ریشه اهانت به اسلام و پیامبر (ع) آمریکا و صهیونیست است و جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری، ریشه استکبار جهانی را آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل دانست و با هوشیاری امام راحل و مردم و مخالفت با تشکیل سفارت آمریکا در ایران، مبارزه واقعی با استکبار را در جهان به نمایش گذاشت.


حجت الاسلام شکریان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار ترویج اسلام ناب محمدی در جهان هیچ گاه توجهی به تهدید و فشارهای نظام سلطه توجه نکرده است، گفت: نظام دینی ما امروز با درایت رهبر معظم انقلاب و ملت هوشیار توانست بر مشکلات فائق آید و به عنوان یکی از قدرت های دینی در جهان سربلند شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی و گسترش مخالفت با رژیم جهانخوارصهیونیسم و آمریکا در کل جهان طنین انداز شده است، گفت: اهانت به ساحت پیامبر از سوی سلطه گران عالم نشان داد که آنها در برابر قدرت اسلام ناب محمدی شکست خورده اند.


حجت الاسلام شکریان با بیان این که این اقدام مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی حاکی از فصل جدیدی از تلاش آنها برای ایجاد اختلاف و تفرقه دینی در جهان است، خاطرنشان کرد: مستکبران عالم تلاش می کنند با اهانت به مقدسات دینی، جایگاه اسلام ناب در عرصه جهانی را تضعیف کنند.


وی پیامبر گرامی اسلام(ص) را احیاگر ارزش های انسانی و مکارم اخلاقی دانست و ادامه داد: توهین به پیامبر رحمت، هتک حرمت به همه ادیان و مکاتب الهی است./950/پ202/ب

ارسال نظرات