۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۱۴۷

نمایندگی بوستان کتاب در تبریز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل فروشگاه‌های بوستان کتاب در سفر به تبریز در دیدار آیت الله شبستری از راه‌اندازی شعبه این مرکز در شهر تبریز خبر داد.
بوستان کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مدیرعامل فروشگاه‌های بوستان کتاب، مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم در سفر به تبریز ضمن دیدار با آیت الله شبستری و مدیران حوزوی آذربایجان شرقی از آمادگی این مؤسسه برای راه‌اندازی شعبه تبریز خبر داد و گفت: در صورت مساعدت مسؤولان استان در امر مکان‌یابی، به زودی شعبه تبریز نیز فعالیت خواهد کرد.


بنا بر این گزارش، هم اکنون فروشگاه‌های بوستان کتاب، مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران دارای نمایندگی‌های فعال است که دو شعبه از این مؤسسه در شهر اصفهان فعالیت دارند.

 

به گفته مدیرعامل فروشگاه‌های بوستان کتاب در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه و دانشگاه فروشگاه های بوستان کتاب در قم، مشهد و اصفهان تبدیل به نمایشگاه کتاب می شوند. همچنین تا 3 مهر ماه، فروشگاه های این مؤسسه، کتاب های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کنند.

 

همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور، مؤسسه بوستان کتاب میزان فروش قسطی کتاب را از 300 هزار تومان به 400 هزار تومان ارتقا داده است که این اقدام با توجه به گرانی کاغذ و هزینه های تولید و چاپ کتاب و نیز گسترش روز افزون فرهنگ مطالعه و ایجاد تسهیلات خرید کتاب برای عموم اقشار جامعه بوده است.

 

گفتنی است، هم اکنون دفتر مرکزی مؤسسه بوستان کتاب در قم چهارراه شهداء - خیابان معلم - معلم14- پلاک 17 - تلفن 02517742155 فاکس 02517742154و سامانه پیامک 10002155 و فروشگاه مرکزى قم، چهار راه شهدا با شماره تلفن 02517743426 است.

 

فروش اینترنتی محصولات مؤسسه بوستان کتاب نیز با 15 درصد تخفیف در سایت این مؤسسه با آدرس www.bustaneketab.com صورت می گیرد./935/د101/س

ارسال نظرات