۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۱۸۶
نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

آمریکا در دستگاه امنیتی پاکستان نفوذ کرده است

خبرگزاری رسا ـ نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله پلیس به تظاھرکنندگان در شھر کراچی را محکوم کردہ و اظھار داشت: آمریکا در دستگاہ امنیتی پاکستان نفوذ کردہ است.
حجت الاسلام عقيل حسين خان

 

حجت الاسلام عقیل حسین خان، نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان  در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از نفوذ بیگانگان خصوصا آمریکا در دستگاہ امنیتی پاکستان ابراز خبر داد.


حجت الاسلام عقیل حسین خان حمله به تظاھرکنندگانی که در خاک خود، علیه آمریکا و اسرائیل راھپیمایی می کردند را شرم آور دانست و گفت: دولتمرادان پاکستان بجای غیرت دینی و اقدام به تعطیلی سفارت آمریکا علیه ملت خود صف آرایی کردہ است.


وی با اشارہ به این که اھانت به رسول اسلام(ص) مساله عقیدتی است نه سیاسی اظھار داشت: ملت پاکستان تا آخرین قطرہ خون از حرمت پیامبر اسلام دفاع خواھد کرد.


این روحانی برجسته پاکستانی حمله به تظاھرکنندگان در شھر کراچی از جانب پلیس را نشان از نفوذ آمریکا در دستگاہ امنتی پاکستان دانست و بیان داشت: آنھا نوکران آمریکا در لباس نظامیان پاکستان هستند که دین خود را نیز نزد اربابانشان گرو گذاشته اند.


وی اضافه کرد: ثبات و امنیت کشور پاکستان با نفوذ بیگانگان و نوکری دولتمرادن به خطر افتادہ است.


حجت الاسلام عقیل حسین خان در پایان با خانوادہ شھید سید علی رضا تقوی که در راهپیمایی اعتراض آمیز جمعه گذشته به ضرب گلوله نظامیان پاکستان به شهادت رسید اظھار ھمدردی کردہ و برای علو درجات این شھید حریم پیامبر دعا کرد.


گفتنی است مسلمانان پاکستان جمعه گذشته با برپایی راهپیمایی گسترده ای  در کراچی هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند. پلیس پاکستان برای مقابله یا تظاهر کنندگان تیراندازی کرد که در اثر این حمله یک نفر کشته و  چندین نفر زخمی شدند./ 988/ب911/ک
 

ارسال نظرات