۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۲۶۲
نماینده مشهد در مجلس:

دشمن با اهانت به مقدسات به دنبال جبران شکست‌های خود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال فرار از بن بست سیاسی و نمایش اقتدار کاذب خویش است، گفت: دشمن در اهانت به مقدسات اسلامی به دنبال تغییر فضای تبلیغات و رسانه ای است.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در تحلیل خود از علل  اهانت های زنجیره ای  به مقدسات اسلامی از سوی استکبار، اظهار داشت:  این اهانت ها نشان دهنده این است که دشمن درصدد برافروختن آتش هجمه سنگین بین مسلمانان و غیر مسلمانان است تا با ایجاد اختلاف و کینه میان این دو، راه را برای سیاست های سلطه جویانه خود هموار کند.

وی افزود: با توجه به این که آمریکا در موقعیتی خاص قرار دارد و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور نزدیک است، آنها برای جلب آرای خودشان به اسلام ستیزی روی آورده اند و برای اقتدار و ماندگاری حکومت شان در حال دست و پنجه زدن هستند؛ آمریکا و صهیونیزم در پی شکست های متعددی که در رابطه با برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها درایران و نیز مباحث هسته ای و تحریم و فشارها داشته اند، به دنبال یافتن راه گریزی از این بن بست سیاسی هستند. 

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: آنها بایستی با تحریف فضای تبلیغاتی، چهره ای مقتدر از خودشان به نمایش می گذاشتند تا توجه افکار عمومی در پیچ و خم شکست های آنان به ضعف این کشورها معطوف نشود.

ایستادگی مسلمانان در برابر اهانت ها نشان دهنده توانمندی آنان در دشمن شناسی است

 حجت الاسلام پژمان فر ابراز داشت: از آنجا که مسلمانان در برابر این توطئه و نقشه شوم با جدیت ایستادگی کردند و این نشان دهنده هوشیاری آنان در عرصه دشمن شناسی و در واقع قله توانمندی آنان در این عرصه است، سبب عذرخواهی آمریکا و  عقب نشینی جبهه استکبار شد و این فتنه را به جریان های غیر رسمی منتقل کردند و در این راستا به دنبال راه فراری از این بن بست هستند.

وی با اشاره به واکنش مسلمانان نسبت به این اهانت ها، تصریح کرد: پس از اعلان خشم مسلمانان در برابر این اهانت و خروش آنان در مقابل سفارت های کشور آمریکا در واقع گام بعد، کشاندن این موضوع به سازمان ملل است چرا که این سازمان به دنبال وظایف خویش در برابر ملت ها و دفاع از آرمان ها و آزادی آنان بایستی مصوبه ای در این راستا داشته باشد و این فتنه را محکوم کند و این مساله با واکنش جدی روبرو شود.

علت عدم حذف فیلم توهین آمیز از گوگل

 وی در خصوص عدم حذف فیلم آمریکایی موهن از گوگل با وجود اعتراضات میلیونی مسلمانان، خاطرنشان کرد: از آنجا که ماهیت گوگل، صهیونیستی و تمام تلاش آن در راستای حفظ منافع آنان است، از این رو از حذف این فیلم موهن آمریکایی با وجود اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمان جهان امتناع می کند، اما آنچه که به وضوح قابل دریافت است این است که موضع ما در مقابل این دسیسه صادقانه و صحیح بوده است و کشور ما با جدیت این مساله را پیگیری می کند.

وی یادآور شد: بهترین راه حل سیاسی در برابر توهین به مقدسات اسلامی، همین راه حل استقامتی است، مسلمانان در برابر این جریان مقاومت و ایستادگی می کنند و از آیین نبوی حمایت و پاسداری می کنند البته ما در این جریان کشتن افراد را صحیح نمی دانیم و اساسا مسؤولیت این اتفاقات به عهده دشمن است. /930/ت302/ج

 

ارسال نظرات