۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۵۵۵

همکاری رادیو معارف و وزارت دفاع

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه بررسی همکاری‌های فرهنگی رادیو معارف و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم برگزار شد.
همکاری رادیو معارف و وزارت دفاع
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، اولین جلسه بررسی گسترش تعاملات فرهنگی رادیو معارف و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محل رادیو معارف برگزار شد.
این جلسه که با حضور نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت الاسلام قندهاری و سردار ساجدی‌فر جانشین محترم سازمان عقدیتی سیاسی وزارت دفاع و هیئتی بلند پایه از مسؤولین این وزارت‌خانه با حضور مدیر رادیو معارف و جمعی از مدیران رادیو برگزار شد، به بررسی تعاملات این دو نهاد اختصاص یافت.
در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای گسترش بیش از پیش همکاری‌ها ، حجت الاسلام قندهاری ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، رادیو معارف را یک افتخار و برکات وجودی این شبکه سراسری را در سراسر جهان قابل مشاهده خواند.
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف نیز ضمن خرسندی و اعلان آمادگی کامل رادیو معارف برای توسعه همکاری و امکان آموزش غیر حضوری کارکنان وظیفه و رسمی را از طریق رادیو با حفظ سیاست‌ها و دغدغه‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی مورد بررسی قرار داد و بسترهای توسعه آموزش غیر حضوری را آماده ارئه خدمات دانست./997/د102/ن
ارسال نظرات