۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۷۶۲
وزیر اوقاف مصر خبر داد؛

برنامه وزارتخانه اوقاف مصر برای پاسخگویی به هتاکی علیه پیامبر اعظم

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر از تدارک برنامه ای از سوی این وزارتخانه برای پاسخگویی به توهین های صورت گرفته علیه پیامبر اکرم (ص) در غرب خبر داد.
طلعت عفيفي وزير اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت اخوان المسلمین، شیخ طلعت عفیفی، وزیر اوقاف مصر از مسلمانان سراسر جهان خواست در حکمت و عقلانیت را در واکنش به توهین مستمر به پیامبر اکرم (ص) در پیش گیرند و از خشونت و تخریب به شدت خودداری کنند.

 

وی گفت: دشمنان اسلام در انتظار یک واکنش نامعقول از مسلمانان هستند تا از این فرصت استفاده کرده و به جهانیان وانمود سازند که اسلام، دین عنف و قتل و خونریزی است و مسلمانان نیز تروریسم هستند.

 

شیخ طلعت عفیفی با محکومیت انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه رسول خدا (ص) در یکی از مجلات فرانسوی، افزود: توهین به مقدسات اسلامی آخرین مورد نخواهد بود و سریال هتاکی به اسلام و نمادهای آن متوقف نمی شود. این هتاکی ها برنامه ریزی شده و مستمر است و کینه توزان نسبت به اسلام آن را پایه گذاری کرده اند و با این اقدامات می خواهند احساسات مسلمانان را جریحه دار ساخته و فتنه و شکاف را میان مسلمانان ایجاد کنند.

 

وزیر اوقاف مصر از برنامه جامع این وزارتخانه برای پاسخگویی به توهین به حضرت محمد (ص) خبر داد و تاکید کرد: وزارت اوقاف مصر، برنامه جامعی برای پاسخگویی علمی و عملی به هتاکی های صورت گرفته تدارک دیده است تا اسلام را به شیوه صحیح به جهانیان معرفی کرده و چهره مخدوش آن در رسانه های غربی را تصحیح بخشد.

 

وی اظهار داشت: صدور کتاب به زبان های خارجی، شرح آموزه ها، ارزش ها، آداب و اخلاق اسلام و خرسندی این دین از تعدد ادیان و فرهنگ و تمدن و اعزام گروهی از علمای برجسته و مفکران به کشورهای غربی برای پاسخگویی به شبهات و ادعاهای باطل غربی ها علیه اسلام از برنامه های این وزارتخانه است./980/ب902/ک


ارسال نظرات