۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۰۱۲

تقدس زدایی بیانگر جهالت تمدن غرب در برابر آزادی ادیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، تقدس زدایی و اهانت به ارزش های دینی را بیانگر جهالت تمدن غرب در برخورد با آزادی ادیان و مذاهب توحیدی عنوان کرد.
تقدس زدایی بیانگر جهالت تمدن غرب در برابر آزادی ادیان است

مریم دهقانی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: نادیده گرفتن مقدسات و ارزش های اسلامی از سوی بدخواهان و دشمنان اسلام پروسه و برنامه جدیدی نیست و آیات شیطانی سلمان رشدی و ساخت فیلم موهن به پیامبر اسلام(ص) از سوی رژیم غاصب صهیونیستی به حمایت آمریکا همه و همه گویایی عجز و ناتوانی معاندین دین و دینمداری است.

 

وی در ادامه گفت: پروسه ننگین غرب در اهانت و گستاخی به ارزش ها و مقدسات دینی از جمله ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) نشانه بی تدبیری و جهالت تمدن غرب و دشمنان اسلام است.

 

دهقانی با بیان اینکه استکبار و جبهه شرک با تولید و پخش فیلم موهن به ساحت پیامبر(ص) خود را بیش از پیش به زباله دان تاریخ نزدیک تر کرده است، اظهار داشت: این حرکات وقیحانه از سوی سردمداران مدعی آزادی و عدالت جهانی چهره کریه و سیاسی آنها را در نزد افکار عمومی و جامعه جهانی بیشتر آشکار می کند.

 

این مسؤول با اشاره به درخواست حسن نصرالله از سازمانهای بین المللی در خصوص تصویب پروتکلی ویژه احترام به مقدسات ادیان الهی، تصریح کرد: برخوردهای قاطع از سوی مجامع اسلامی و بین المللی برای جلوگیری از تکرار چنین اعمال قبیح و زشت ضروری است.

 

دهقانی در ادامه یادآور شد: زنان مسلمان که سهم قابل تاملی در بیداری اسلامی و موج اسلام خواهی دارند و در همه حال در صف مقدم حرکت های انقلابی هستند به نوبه خود اعلام می دارند که تکرار چنین اعمالی به فروپاشی سطله گران جهان و سقوط ابرقدرتهای استعماری خواهد انجامید و آنان را برای همیشه در تاریخ مدفون خواهد ساخت

.

 مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: بشریت امروز به این واقیعت مهم دست یافته است که برای خروج از بن بست خلأ های معنوی راهکاری جز قبول دینمداری و موحد زیستن ندارد. /936/ت303/ب

ارسال نظرات