۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۱۳۶

اعتراف ساندی تایمز به وجود ابزار جاسوسی در تأسیسات فردو

خبرگزاری رسا ـ ساندی تایمز به نقل از منابع غربی گزارش داد: سپاه پاسداران در تأسیسات هسته ای ایران موفق به کشف قطعه سنگی که در آن ابزار جاسوسی کارگذاشته شده بود شدند.
ساندي تايمز

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه العربیه به نقل از ساندی تایمز اعلام کرد، برخی منابع غربی اعلام کردند که گروه کارشناسان نظامی سپاه پاسداران موفق به کشف قطعه سنگی شده اند که درون آن ابزار جاسوسی جاگذاری شده بود اما به محض یافتن آن بوسیله کارشناسان نظامی، به صورت خودکار منفجر شد.

 

ساندی تایمز در ادامه با طرح این ادعا که این ابزار جاسوسی قابلیت رصد میزان اورانیوم غنی شده را دارا است، از هیچ کشوری به عنوان عامل این عملیات نام نبرد.


گفتنی است فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی ایران هفته گذشته از عملیات خرابکاری در 27 مرداد ماه خبر داد که طی آن تروریست ها کابل های انتقال برق شهر قم را منفجر کرده بودند تا روند غنی سازی در تأسیسات فردو دچار اختلال شود، که با تلاش متخصصان ایرانی، برق جایگزین توانست مانع از هر گونه نابسامانی در روند غنی سازی شود.


فریدون عباسی در سخنان خود با اشاره به درخواست فوری آژانس انرژی اتمی در روز بعد واقعه برای بازدید از تأسیسات فردو بر این نکته تأکید کرد که بین عاملان خرابکاری و بازرسان آژانس ارتباطی وجود دارد. /9161/ب903/ک
 

ارسال نظرات