۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۱۴۷
از سوی علمای شیعه بحرین؛

سال جدید هجری قمری به نام تفقه در دین نامگذاری شد

خبرگزاری رسا ـ شورای اسلامی علمای بحرین، شعار «تفقه در دین» را به عنوان شعار سال جدید هجری قمری انتخاب کرد.
تفقه در دين، شعار سال جديد شوراي اسلامي علماي بحرين بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین متشکل از علمای شیعه این کشور که شعار خود را هر سال در آستانه فرارسیدن سال جدید هجری قمری انتخاب می کند، شعار «تفقه فی الدین» را به عنوان شعار شیعیان این کشور در سال جدید اعلام کرد.

 

در پیام شورای اسلامی بحرین آمده است: شورای اسلامی علمای بحرین با توجه به اهمیت احکام شرعی در زمینه های مختلف زندگی، شعار «تفقه در دین» را به عنوان شعار سال جدید هجری قمری برگزید و امیدوار است این شعار بتواند نقش عمده ای در تحکیم احکام شرعی در زمینه های فردی و اجتماعی داشته باشد.

 

این شورا افزود: شورای اسلامی این شعار را برای سال آینده قمری انتخاب کرد و برنامه های متنوعی را در جهت تحقق این شعار تدارک دیده است که در آینده اعلام خواهند شد.

 

علمای شیعه بحرین تاکید کردند: از همه علما، حوزه های علمیه، خطبا، مراکز اسلامی، دانشگاه ها و قشرهای مختلف ملت که می توانند ما را در تحقق این شعار یاری سازند، می خواهیم نظرات و پیشنهادات خود را برای تحقق بهتر این شعار بیان ساخته و از هرگونه کمکی به اعضای این شورا دریغ نکنند.

 

گفتنی است شورای اسلامی علمای بحرین، هر ساله و در آستانه فرارسیدن سال جدید هجری قمری شعار خود را انتخاب می کنند و برنامه های سال آینده خود را بر اساس این شعار تدارک می بینند.

 

علمای شیعه بحرین «اسلام،سیاست و صلح، عدالت و کرامت و برادری» را به عنوان شعار سال جاری این شورا انتخاب کرده بودند./980/ب901/ک


ارسال نظرات