۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۳۳۳
پایگاه خبری نیوزدی:

احمدی نژاد خواستار تغییر ساختار مدیریت جهانی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری نیوزدی در پوشش سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: محمود احمدی نژاد، تغییر ساختار شورای امنیت سازمان ملل و مدیریت جهانی را خواستار شد.
احمدي نژاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری نیوزدی به پوشش سخنرانی محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل در نیویورک پرداخت و نوشت: احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که با تمام توان در برابر اقلیت زیاده خواه می ایستد تا منزوی شوند و دست آنان از مراکز قدرت تصمیم ساز در تعیین سرنوشت ملت ها کوتاه شود. وی همچنین تغییر ساختار شورای امنیت سازمان ملل و مدیریت جهانی را خواستار شد.

 

نیوزدی افزود: احمدی نژاد بار دیگر اظهار داشت که واقعیت های حوادث 11 سپتامبر از مردم مخفی شده است و از این که یک گروه مستقل حقیقت یاب امکان آگاهی عمومی از کیفیت حادثه و مجازات عاملان آن را نیافته اند، انتقاد کرد.

 

این پایگاه خبری ادامه داد: رییس جمهور ایران همچنین به تهدید اسرائیل در مورد حمله به تاسیسات اتمی ایران اشاره کرد و گفت که تهدید ملت بزرگ ایران به حمله ‌نظامی از سوی صهیونیست های بی فرهنگ از نمونه های بارز این واقعیت تلخ است.

در بخش پایانی این مطلب آمده است: احمدی نژاد تاکید کرد که مسابقه تسلیحاتی و تهدید با سلاح اتمی و کشتار جمعی توسط قدرتهای مسلط امری رایج است./982/ب902/د

ارسال نظرات