۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۴۴۹
مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء کسب کرد:

رتبه برتر ارزیابی تفصیلی مقالات جشنواره علامه حلی تهران

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی از رتبه برتر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء در ارزیابی تفصیلی مقالات جشنواره علامه حلی تهران در بین مدارس علمیه تهران خبر داد.
مدرسه علميه خاتم الاوصياء تهران

حجت الاسلام مصطفی احمدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از کسب رتبه برتر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء در ارزیابی تفصیلی مقالات جشنواره علامه حلی تهران در بین مدارس علمیه تهران خبر داد.

وی در ادامه افزود: در جشنواره علامه حلی تهران، مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء، 69 مقاله به این جشنواره ارائه داد که 39مقاله به مرحله ارزیابی تفصیلی رسیدند که در بین مدارس تهران بالاترین آمار است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء با اشاره به رتبه های به دست آمده در جشنواره علامه حلی تهران در سال گذشته توسط این مدرسه افزود: مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء با کسب چهار رتبه، بیشترین رتبه را در جشنواره علامه حلی سال گذشته کسب کرد، به طوری که دو نفر از طلاب این مدرسه به مقام اول به دو نفر به مقام دوم دست پیدا کردند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برنامه های راهبردی مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء اظهار داشت: با توجه به حجم سنگین درس های طلاب و زمان محدود آنها برای پژوهش و نبود منابع علمی برای پژوهش، مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء هر سال تابستان، برنامه اردوی 15روزه مشهد مقدس  برای طلاب این مدرسه برگزار می کند که در این 15روز، طلاب از سه کتابخانه آستان قدس، آیت الله خویی و مسجد گوهرشاد برای کار پژوهشی استفاده می کنند.

وی در ادامه افزود: طلاب در اردوی مشهد از ساعت 9 تا 19 به کتابخانه ها مراجعه می کنند و با نظارت استاد ناظر مشغول مطالعه، پژوهش و تحقیق می شوند و نتیجه این تحقیق خود را در هفته پژوهش این مدرسه به مقاله تبدیل می کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء در پایان از انتشار سومین شماره مجله علمی این مدرسه خبر داد و در ادامه اظهار داشت: برترین مقالات طلاب علاوه بر شرکت در جشنواره علامه حلی، در مجله علمی این حوزه علمیه با عنوان مجله خاتم چاپ می شود که دو شماره این مجله تا کنون انتشار یافته و شماره سوم آن در موضوع علم کلام و با عنوان «تفویض و بررسی صفات فرا بشری ائمه(ع) از نگاه اصحاب» در آینده نزدیک انتشار خواهد یافت./958/ت302/ص

ارسال نظرات